Увага!
Якщо ви заходите з мобільного телефону, то відео можуть не відображатися. Потрібно опуститися вниз сторінки блогу, до коментаря і натиснути "переглянути веб-версію". Зачекайте поки сторінка перезавантажиться і тоді ви зможете переглянути відео.
04.09.2023
Topic: Hello again!
_______________________________________________________________________
06.12.22
2. Записати та вивчити нові слова.
24.05.22
Topic: Діагностична робота з говоріння
Завдання:
Описати малюнки англійською мовою ex.1 p. 120 (підручник). Записати на аудіо та надіслати на вайбер або пошту.
Приклад: Some people go by bike. - Деякі люди їздять на велосипеді.
20.05.22
Topic: Діагностична робота з аудіювання
Завдання:
На окремому аркуші записати вгорі "Діагностична робота з аудіювання".
Прослухати аудіододаток та виконати завдання після нього.
Listen and write true(T) or false(F). Прослухай і напиши «Так», «Ні»)
Правдиві чи неправдиві речення за текстом.
1. We went to the park in spring.
2. Mother bought 3 ice-creams and 3 lemonades.
3. I hate to eat ice-cream.
4. I like lemonades.
5. After four hours we came back home.
6. My mother cooked delicious pizza.
19.05.22
Topic: Діагностична робота з читання
Завдання:
Read and write true(T) or false(F).(Прочитай і напиши «Так», «Ні»)
Правдиві чи неправдиві речення за текстом.
My friend Ann
like travelling. She went to the mountains with her class last spring. They stayed at a hotel. The weather was warm and sunny. Ann and her
class visited waterfall
Huk and they climbed
the highest mountain in Ukraine – Hoverla. It was the best holidays.
Questions |
True(T) |
False(F) |
Ann doesn’t like travelling |
|
|
Ann and her class went to the mountain last spring |
|
|
The weather was cold and rainy |
|
|
They climbed the highest mountain in Ukraine - Petros |
|
|
The holidays was the best |
|
|
17.05.22
Topic: Діагностична робота з письма
На окремому аркуші записати вгорі "Діагностична робота з письма".
Виконати нижче вправу 2 стор. 71.
Перед виконанням роботи повторити такі слова:
Повторити правило :
Письмові завдання виконуйте в зошитах або на аркуші, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398
13.05.22
12.05.22
10.05.22
2. Ex. 1 p. 116 читати та перекладати.
3. Ex. 4 p. 116-117 прослухати та повторити.
4. Вивчити нові слова та записати їх в словник:
the London Eye - "Око Лондона"
Piccadilly Circus - Площа Пікаділлі
Madame Tussauds museum - Музей Мадам Тюссо
the Houses of Parliament - Будинки Парламенту
open-top bus - автобус з відкритим верхом
Oxford Street - Оксфорд-стріт (лондонська вулиця)
06.05.22
2. Вивчити нові слова та записати їх в словник:
2. Вивчити нові слова та записати їх в словник:
1. Вивчити нові слова та записати їх в словник:
Є три способи утворення ступенів порівняння прикметників: простий ,складний та винятки.
Простий спосіб
Простий спосіб вимагає додавання закінчення -er для утворення вищого ступеню та закінчення -est для утворення найвищого ступеню. За таким правилом утворюються прикметники, що складаються з одного складу:
Також в такий спосіб утворюються ступені порівняння двоскладових прикметників, що закінчуються на -ble, -er, -y, -some, -ow:
При цьому слід дотримуватись наступних орфографічних правил при утворенні ступенів порівняння прикметників у простий спосіб:
1. Якщо -е в кінці слова не вимовляється, то у вищому та найвищому ступені прикметника воно не використовується:
2. Якщо прикметник закінчується на коротку голосну і приголосну, то приголосна подвоюється:
3. Якщо прикметник закінчується на -у, перед якою йде приголосна, то вона змінюється на -i:
Складний спосіб
Складний спосіб утворення ступенів порівняння прикметників використовується багатоскладовими прикметниками та з двоскладовими прикметниками, що не закінчуються на -ble, -er, -y, -some, -ow. Для утворення вищого ступеню порівняння перед прикметником вживається слово more (більш, більше), для найвищого – most (найбільш, найбільший):
2. Виконати письмово наступні вправи :
1. Утворіть порівняльну форму прикметника :
big- великий bigger- більший
1. Заповніть табличку :
Приклад :
kind - добрий kinder -добріший the kindest - найдобріший
2. Повторити слова, які ми вчили.
Hello, everyone!
How are you?
Завдання:
1.Прослухати аудіододаток до с. 96-97.
Hello, everyone!
How are you?
Завдання:
1.Прослухати аудіододаток до с. 94-95.
2. Вивчити нові слова та записати їх в словник:
1. top - верх
2. bottom - низ
3. North - Північ
4. South - Південь
5. ice - лід
6. polar bear - білий ведмідь
7. seal - тюлень
8. penguin - пінгвін
9. camel -верблюд
10. land - земля
11. destroy - знищувати
3. Прочитати та перекласти текст впр. 3 стор. 94-95 (підручник).
29.03.22
Hello, everyone!
How are you?
Завдання:
Hello, everyone!
How are you?
Завдання:
Hello, everyone!
How are you?
Завдання:
Enjoy your meal ! |
Смачного! |
Pass me some salt, please. |
Передайте мені сіль, будь ласка. |
Here you are. |
Ось, тримай. Ось, будь ласка. |
bread |
хліб |
salad |
салат |
juice |
сік |
a fruit |
fruːt |
фрукт |
an
apple |
ˈæp(ə)l |
яблуко |
a
banana |
bəˈnɑːnə |
банан |
a
lemon |
ˈlemən |
лимон |
an
orange |
ˈɒrɪn(d)ʒ |
апельсин |
a vegetable |
ˈvedʒtəb(ə)l |
овоч |
a
carrot |
ˈkærət |
морква |
a
cabbage |
ˈkæbɪdʒ |
капуста |
a
cucumber |
ˈkjuːkʌmbə |
огірок |
an
onion |
ˈʌnjən |
цибуля |
a
tomato |
təˈmɑːtəʊ |
помідор |
breakfast
|
ˈbrekfəst |
сніданок |
lunch |
lʌn(t)ʃ |
ланч,
другий сніданок |
dinner |
ˈdɪnə |
обід |
supper |
ˈsʌpə |
вечеря
|
4. Записати їх в словник.
Are you ready to start our lesson?
Christmas |
ˈkrɪsməs |
Різдво |
Usually |
ˈjuːʒuəli |
зазвичай |
Ukrainian |
juːˈkreɪnɪən |
Український |
carol |
ˈkær(ə)l |
колядка |
cake |
keɪk |
Торт, тістечко |
Orange juice |
ˈɒrɪn(d)ʒ
dʒuːs |
Апельсиновий сік |
letter |
ˈletə |
лист |
Photo |
ˈfəʊtəʊ |
фотографія |
king |
kɪŋ |
король |
3. Виконати письмово впр. 1, 2 стор. 44 (workbook)
kitchen |
[ kɪtʃɪn
] кітчін |
кухня |
bathroom |
[ bɑːθruːm
] ба:сру:м |
ванна кімната |
living room |
[ lɪvɪŋ
ruːm ]лівін ру:м |
зала |
bedroom |
[bedruːm ] бедру:м |
спальня |
3. Прослухайте та прочитайте ex. 2 p. 36 (book)
4.Виконайте письмово ex. 1 p. 21 (workbook)
20.10.20
Тема:SWEET HOME.
Hello, children!
Are you ready to start our lesson?We'll study some new words.
screen |
/skriːn/
/скрі:н/ |
екран |
cartoon |
/kɑːˈtuːn/
/ка:тун/ |
мультфільм |
on the left |
/ɒn ðə left
/ /он зе лефт/ |
зліва |
on the right |
/ɒn ðə raɪt
/ /он зе райт/ |
справа |
2. Read and translate ex. 1 p. 37. Прочитай та переклади вправа 1 сторінка 37.(book)
3. Виконай письмово в робочому зошиті. Ex. 2 p. 21 (workbook)
Have a nice day!=)
21.10.20
Hello, everyone!
How are you?
Let's learn new words!
sofa |
/ˈsəʊfə/
/соуфа/ |
диван |
find |
/faɪnd/
/файнд/ |
знайти |
What’s
the matter? |
/Вотс
зе мете?/ |
Що трапилось? |
02.11.20Good morning, children!Open your books on page 39.Ex. 1 p. 39.Listen and point/ Слухай та показуй.
Do ex. 2 p. 39.Ask and answer/ Запитай та дай відповідь.Для тих, хто хоче знати більше!Розгляньте малюнок!
Подивіться навчальний мультфільм!
Для тих, хто хоче знати більше!
·living room |
[ lɪvɪŋ ruːm/ лівін рум] |
зала |
·
bedroom |
[bedruːm/ бедрум] |
спальня |
·
children`s room |
[ tʃɪldrənz ruːm/ чілдренз рум ] |
дитяча кімната |
·
kitchen |
[ kɪtʃɪn /кітчін ] |
кухня |
·
bathroom |
[ bɑːθruːm /басрум ] |
ванна кімната |
·
hall |
[ hɔːl/ хол ] |
коридор |
·
computer |
[kəmpjuːtə(r)/ кемпьюте] |
комп’ютер |
·
bed |
[ bed /бед ] |
ліжко |
· wardrobe |
[ wɔː.drəʊb /водроуб ] |
шафа для одягу |
· sofa |
[ səʊfə / соуфа] |
диван |
·
armchair |
[ ɑːmtʃeə(r)/ амчеа] |
крісло |
·
TV-set |
[ tiː viː set /тіві сет ] |
телевізор |
· bookcase |
[ bʊkkeɪs/ буккейз] |
книжна полка |
·
clock |
[ klɒk/ клок ] |
годинник |
·curtain |
[kɜːtn /кьотн ] |
штора |
· chair |
[ tʃeə(r)/ чеа] |
стілець |
·
bath |
[ bɑːθ /бас ] |
ванна |
·
mirror |
[ mɪrə(r) /міре ] |
дзеркало |
·
sink |
[ sɪŋk/ сінк] |
раковина |
·
toilet |
[ tɔɪlət/ тоілет ] |
туалет |
·
towel |
[ taʊəl /тауел ] |
рушник |
·
fridge |
[ frɪdʒ/ фрідж ] |
холодильник |
·
cooker |
[ kʊkə(r)/ куке] |
плита |
·
cupboard |
[kʌbəd/ кабед] |
шафа для посуду |
·
carpet |
[ kɑːpɪt/ капіт ] |
килим |
·
stairs |
[ steər /стеаз] |
східці |
Немає коментарів:
Дописати коментар