4 клас (English)

Дистанційне навчання

Увага!

Якщо ви заходите з мобільного телефону, то відео можуть не відображатися. Потрібно опуститися вниз сторінки блогу, до коментаря і натиснути "переглянути веб-версію". Зачекайте поки сторінка перезавантажиться і тоді ви зможете переглянути відео. 


04.09.2023

Topic: Hello again!


Good morning, children!

Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 6-7.

2. Вивчити нові слова. 

_______________________________________________________________________

06.12.22

Topic: Let's celebrate!

Good morning, children!
Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 52

2. Записати та вивчити нові слова.

Easter - Великдень

Mother's Day - День Матері

St Valentine's Day - День святого Валентина, день всіх закоханих

New Year - Новий рік

Christmas Day - Різдво

St Nicholas Day - День Миколая 

3. Ex. 2 p. 52 прочитати та перекласти. 












24.05.22

Topic: Діагностична робота з говоріння

Завдання: 

Описати малюнки англійською мовою ex.1 p. 120 (підручник). Записати на аудіо та надіслати на вайбер або пошту.

Приклад: Some people go by bike. - Деякі люди їздять на велосипеді.


20.05.22

Topic: Діагностична робота з аудіювання

Завдання: 

На окремому аркуші записати вгорі  "Діагностична робота з аудіювання". 

Прослухати аудіододаток та виконати завдання після нього.


Listen and write true(T) or false(F). Прослухай і напиши «Так», «Ні»)

Правдиві чи неправдиві речення за текстом.

1. We went to the park in spring. 

2. Mother bought 3  ice-creams and 3 lemonades.

3. I hate to eat ice-cream.

4. I like  lemonades.

5. After four hours we came back home.

6. My mother cooked delicious pizza.



19.05.22

Topic: Діагностична робота з читання

Завдання: 

Read and write true(T) or false(F).(Прочитай і напиши «Так», «Ні»)

Правдиві чи неправдиві речення за текстом.

My friend Ann like travelling. She went  to the mountains with her class last spring. They stayed at a hotel. The weather was warm and sunny. Ann and her class visited waterfall Huk and they climbed  the highest mountain in Ukraine – Hoverla. It was the best holidays.

 

Questions

True(T)

False(F)

Ann doesn’t like travelling

 

 

Ann and her class went to the mountain last spring

 

 

The weather was cold and rainy

 

 

They climbed the highest mountain in Ukraine - Petros

 

 

The holidays was the best

 

 


17.05.22

Topic: Діагностична робота з письма

На окремому аркуші записати вгорі  "Діагностична робота з письма".

Виконати нижче вправу 2 стор. 71.

Перед виконанням роботи повторити такі слова:

to travel - подорожувати 
to stay - залишатися 
trip - подорож
to be on a trip - бути в подорожі
to travel by train,  by car - подорожувати поїздом, автомобілем
to stay at home - залишатися вдома
by train - потягом
by car -  автомобілем
by plane - літаком
by taxi - на таксі
by boat - човном
on foot - пішки
to travel on business - подорожувати у справах 
to travel for pleasure - подорожувати для задоволення 

Повторити правило : 


Діагностична робота з письма
Складіть речення з поданих слів

Письмові завдання виконуйте в зошитах або на аркуші, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398



13.05.22

Topic: ON THE MOVE

Good morning, children!

Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 120-122.
 
2. Ex. 3 p. 121 читати та перекладати.

3. Ex. 1 поєднати слово з малюнком.


Ex. 2 виконати письмово.
Доповнити речення словами з першої вправи.

the fastest - найшвидший 
the most comfortable - найзручніший
the slowest - найповільніший
the most interesting - найцікавіший
my favourite - мій улюблений


12.05.22

Topic: ON THE MOVE

Good morning, children!

Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 118-119.


2. Вивчити нові слова та записати їх в словник:

miss - сумувати, пропускати

need - потребувати

railway station - залізнична станція

3. Ex. 1,2 p.118-119 читати та перекладати. 



10.05.22

Topic: ON THE MOVE

Good morning, children!

Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 116-117.


2. Ex. 1 p. 116 читати та перекладати. 

3. Ex. 4 p. 116-117 прослухати та повторити.

4. Вивчити нові слова та записати їх в словник:

the London Eye - "Око Лондона"

Piccadilly Circus - Площа Пікаділлі

Madame Tussauds museum -  Музей Мадам Тюссо

the Houses of Parliament - Будинки Парламенту

open-top bus - автобус з відкритим верхом

Oxford Street - Оксфорд-стріт (лондонська вулиця)





06.05.22

Topic: ON THE MOVE

Good morning, children!


Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с.115.

2. Вивчити нові слова та записати їх в словник:

tram - трамвай

trolleybus - тролейбус

3. Ex. 2 p. 115 читати та перекладати.

Ex. 3 p. 115 виконати усно.


05.05.22
Topic: ON THE MOVE
Good morning, children!



Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с.113-114.

2. 
Вивчити нові слова та записати їх в словник:

luggage - багаж

ticket office - каса

timetable board - розклад

airport - аеропорт 
 
bus station - автобусна зупинка

3. Ex. 3 p. 114 поєднай А та В, щоб утворити діалог. 



03.05.22
Topic: ON THE MOVE
Good morning, children!

Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 111-112.

2.  Вивчити нові слова та записати їх в словник:

ticket - квиток

passenger - пасажир

suitcase - валіза

3. Ex. 2 p.111 читати та перекладати.
Ex. 3 p. 111-112 виконати усно.



29.04.22

Topic: ON THE MOVE
Good morning, children!


Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 109-110.


2.  Вивчити нові слова та записати їх в словник:

arrive -прибувати

leave - залишати 

platform - платформа

information desk - довідковий стіл

2. Ex. 2, p. 109-110 читати та перекладати.


28.04.22

Topic: ON THE MOVE
Good morning, children!


Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 108.

2. Ex. 3, p. 108 читати та перекладати.


26.04.22

Topic: ON THE MOVE
Good morning, children!


Завдання:

1. Вивчити нові слова та записати їх в словник:

to travel - подорожувати 
to stay - залишатися 
trip - подорож
to be on a trip - бути в подорожі
to travel by train,  by car - подорожувати поїздом, автомобілем
to stay at home - залишатися вдома
by train - потягом
by car -  автомобілем
by plane - літаком
by taxi - на таксі
by boat - човном
on foot - пішки
2. Ex. 1, p. 68 (workbook) прочитайте речення, перекладіть та позначте правильний варіант. (усно)


3.  Ex. 2, p. 68  поєднайте та запишіть.
to be on a trip - бути в подорожі, подорожувати.
to ride a bike - їздити на велосипеді.

Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398


22.04.22

Topic: ON THE MOVE
Good morning, children!

Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с.106-107.



21.04.22

Topic: The World Of Nature
Good morning, children!

Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 103-105.

2. Ex. 4 p. 104 прочитай, переклади та вибери правильну відповідь.



15.04.-19.04.22

Topic: The World Of Nature
Good morning, children!

Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 101-102.

2. Вивчити нові слова та записати їх в словник: 
tongue - язик
chameleon - хамелеон
insect - комаха
lizard - ящірка
great white shark - велика біла акула 
owl - сова
chimpanzee - шимпанзе
strange - дивний 
intelligent -розумний
catch - зловити
become - стати 
change - змінити 
sleep - спати 
move - рухатися 

3. Ex. 2, 3 p. 101-102 читати та перекладати.


14.04.22

Topic: The World Of Nature
Good morning, children!

Завдання:

1. Повторити правило:
В англійській мові є три ступені порівняння прикметниківзвичайний (Positive Degree), вищий (Comparative Degree) та найвищий (Superlative Degree).

Є три способи утворення ступенів порівняння прикметників: простий ,складний та винятки.

Простий спосіб

Простий спосіб вимагає додавання закінчення -er для утворення вищого ступеню та закінчення -est для утворення найвищого ступеню. За таким правилом утворюються прикметники, що складаються з одного складу:

cold холодний - colder  холодніший – the coldest самий холодний

young молодий  - younger  молодший - the youngest самий молодий 

Також в такий спосіб утворюються ступені порівняння двоскладових прикметників, що закінчуються на -ble, -er, -y, -some, -ow:

tender – tenderer – tenderest

narrow – narrower – narrowest

При цьому слід дотримуватись наступних орфографічних правил при утворенні ступенів порівняння прикметників у простий спосіб:

1. Якщо -е в кінці слова не вимовляється, то у вищому та найвищому ступені прикметника воно не використовується:

large – larger – the largest

brave – braver – bravest

2. Якщо прикметник закінчується на коротку голосну і приголосну, то приголосна подвоюється:

big – bigger- the biggest

thin – thinner – the thinnest

hot – hotter – the hottest

3. Якщо прикметник закінчується на -у, перед якою йде приголосна, то вона змінюється на -i:

easy – easier - the easiest

pretty – prettier - the prettiest

dirty – dirtier - the dirtiest

Складний спосіб

Складний спосіб утворення ступенів порівняння прикметників використовується багатоскладовими прикметниками та з двоскладовими прикметниками, що не закінчуються на -ble, -er, -y, -some, -ow. Для утворення вищого ступеню порівняння перед прикметником вживається слово more (більш, більше), для найвищого – most (найбільш, найбільший):

beautiful  - more beautiful – the most beautiful

intelligent – more intelligent – the most intelligent

2. Виконати письмово наступні вправи :

1. Утворіть порівняльну форму прикметника :

big- великий  bigger- більший

1. Заповніть табличку : 

 Приклад :

kind - добрий    kinder -добріший   the kindest - найдобріший 







12.04.22

Topic: The World Of Nature
Good morning, children!

Завдання:
1.  Переглянути відео з правилом. 

2. Повторити слова, які ми вчили. 


08.04.22
Topic: The World Of Nature
Good morning, children!
Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 98-100.
2. Ex. 3 b p. 99 читати та перекладати. 


07.04.22
Topic: The World Of Nature
Good morning, children!
Завдання:
1. Прослухати аудіододаток до с. 98-100.
2.  Вивчити нові слова та записати їх в словник:

field - поле
drive a car - водити машину
fat - повний
thin - худий
comfortable - зручний
easy - легкий 
difficult - важкий, складний
dangerous - небезпечний

3. Ex. 2 p. 98 читати та перекладати.






05.04.22
Topic: The World Of Nature
Good morning, children!
Завдання:
1. Вивчити нові слова та записати їх в словник:
garden - сад
roof - дах
farmhouse - фермерський будиночок
mouse -мишка (однина)- mice - миші (множина)
goose- гусь(однина)-geese - гуси (множина)
sheep-вівця (однина)- sheep- вівці(множина)

2. Ex. 3 p. 97 Усно поєднайте антоніми, протилежні за значенням слова. (підручник)
old- старий - new - новий 
dirty- брудний - clean - чистий
difficult - важкий - easy - легкий
angry - злий- kind - добрий 
cold- холодний - warm - теплий
sad- сумний - happy - щасливий
boring - нудний - interesting - цікавий
ugly - негарний -  beautiful- гарний
3. Ex. 1, 2, 3 p. 63 workbook (письмово). Вправи виконуйте в звичайних зошитах.

Ex. 3 p. 63
Приклад: 
This farmhouse was dirty yesterday. It is clean now.
Цей фермерський будиночок був брудний вчора. Зараз він чистий.

Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398

01.04.22
Topic: The World Of Nature

Hello, everyone!

How are you?

Завдання:

1.Прослухати аудіододаток до с. 96-97.

2. Прочитати та перекласти текст впр. 2 стор. 96-97 (підручник).


31.03.22

Topic: The World Of Nature

Hello, everyone!

How are you?

Завдання:

1.Прослухати аудіододаток до с. 94-95.


2. 
 Вивчити нові слова та записати їх в словник: 

1. top - верх

2. bottom - низ

3. North - Північ

4. South - Південь

5. ice - лід

6. polar bear - білий ведмідь

7. seal - тюлень

8. penguin - пінгвін

9. camel -верблюд

10. land - земля

11. destroy - знищувати 

3.  Прочитати та перекласти текст впр. 3 стор. 94-95 (підручник).


29.03.22

Topic: The  World Of  Nature 

Hello, everyone!

How are you?

Завдання:

1. Повторити слова, які ми вчили.

2. Прослухати аудіододаток до с. 92-93.
3. Вивчити нові слова та записати їх в словник: 
1. poles - полюси 
2. Earth - Земля
3. ocean - океан
4. desert - пустеля
5. tropical forest - тропічний ліс
6. dry - сухий
7. plant - рослина
4. Прочитати та перекласти діалог впр. 3 стор. 92 (підручник) 



24.-25.02.22
Topic: Nature

Hello, everyone!

How are you?

Завдання:

1. Повторити слова, які ми вчили.
2. Прослухати аудіододаток до с. 88-91. 






20.01.21
Topic:DAY BY DAY/День за днем

Hello, everyone!

How are you?

Завдання:

1. Повторити слова, які ми вчили.
2. Прослухати аудіододаток до с. 80. Прочитати та перекласти ex. 1 p. 80
3. Вивчити нові слова та записати їх в словник: 

Enjoy your meal !

Смачного!

Pass me some salt, please.

Передайте мені сіль, будь ласка.

Here you are.

Ось, тримай. Ось, будь ласка.

bread

хліб

salad

салат

juice

сік

4. Виконати вправи 1, 2, стор. 49(workbook) (письмово). Фото надіслати.





19.01.21
Topic:DAY BY DAY/День за днем
Good morning, children!
Let's learn fruit and vegetables!
Завдання: 
1. Подивитися відеоматеріал з теми.




2. Прослухати аудіододаток до с. 79.
3. Вивчити нові слова та записати їх в словник: 

a fruit

fruːt

фрукт

an apple

ˈæp(ə)l

яблуко

a banana

bəˈnɑːnə

банан

a lemon

ˈlemən

лимон

an orange

ˈɒrɪn(d)ʒ

апельсин

a vegetable

ˈvedʒtəb(ə)l

овоч

a carrot

ˈkærət

морква

a cabbage

ˈkæbɪdʒ

капуста

a cucumber

ˈkjuːkʌmbə

огірок

an onion

ˈʌnjən

цибуля

a tomato

təˈmɑːtəʊ

помідор


4. Виконати вправи 1, 2, 3 стор. 48(workbook) (письмово). Фото надіслати.
5. Прочитайте та запам'ятайте правило:
Перед іменниками, що починаються з приголосного, вживається артикль а, перед іменниками, що починаються з голосного, вживається артикль аn a banana, an apple.





18.01.21
Topic:DAY BY DAY/День за днем
Good morning, children!
Завдання: 
1.Повторити слова, які ми вчили.
2.Прослухати аудіододаток до вправи 1, стор. 78.
3. Вивчити нові слова: 

breakfast

ˈbrekfəst

сніданок

lunch

lʌn(t)ʃ

ланч, другий сніданок

dinner

ˈdɪnə

обід

supper

ˈsʌpə

вечеря


4. Записати їх в словник.
5. Виконати вправу 1 стор. 46 (workbook). Дати відповідь Yes, I do/No, I don't.
Перед виконанням вправи прослухати впр. 3 стор. 77. Фото надіслати.
6. Вправа 1, 2 стор. 47 workbook. (за бажанням)




16.01.21 
Додаткові завдання: 
Відгадайте загадки на тему "Christmas"


1
A special Christmas song which is sung during Christmas time.
What is it?
We decorate…with toys, glass balls, sweets, bells.
What is it?

13.01.21
Topic:DAY BY DAY/День за днем
Good morning, children!
How are you?


Are you ready to start our lesson?
Завдання:
1. Повторити слова, які ми вчили.
2.Прослухати аудіододаток до вправи 1, стор. 77.
Прочитати та перекласти діалог.
3. Виконати вправи 2,3 стор. 77 (усно)
4. Виконати письмово впр. 3 стор. 45 (workbook)
Фото надіслати на пошту happiness.171291@gmail.com


12.01.21
Topic:DAY BY DAY/День за днем
Завдання: 
1. Ex. 1,2 p. 76 - Listen and read/Прослухай та прочитай.
2. Вивчити та записати у словник нові слова.

Christmas

ˈkrɪsməs

Різдво

Usually

ˈjuːʒuəli

зазвичай

Ukrainian

juːˈkreɪnɪən

Український

carol

ˈkær(ə)l

колядка

cake

keɪk

Торт, тістечко

Orange juice

ˈɒrɪn(d)ʒ dʒuːs

Апельсиновий сік

letter

ˈletə

лист

Photo

ˈfəʊtəʊ

фотографія

king

kɪŋ

король

3. Виконати письмово впр. 1, 2 стор. 45 (workbook)
Фото надіслати на пошту happiness.171291@gmail.com



11.01.21
Topic:DAY BY DAY/День за днем

Good morning, children!
Завдання: 
1. Прослухати аудіододаток до впр.1-3 с. 74.
Прослухати правило вживання Let us/Let's 
2. Прочитати та перекласти впр. 1 стор. 74

3. Виконати письмово впр. 1, 2 стор. 44 (workbook)
Фото надіслати на пошту happiness.171291@gmail.com




19.10.20
Тема:SWEET HOME.
Good morning, children!
Today we are going to learn new words and do the exercises given below!
Let's start!

 
1.Вивчіть нові слова та запишіть їх у словник❤


kitchen

[ kɪtʃɪn ]       кітчін

кухня

bathroom

[ bɑːθruːm ] ба:сру:м

ванна кімната

living room

[ lɪvɪŋ ruːm ]лівін ру:м

зала

bedroom

[bedruːm ]    бедру:м

спальня        

 
2. Прослухайте нові слова


3. Прослухайте та прочитайте ex. 2  p. 36 (book)

4.Виконайте письмово ex. 1 p. 21 (workbook)


20.10.20

Тема:SWEET HOME.

Hello, children!



Are you ready to start our lesson?We'll study some new words.

1.Вивчіть нові слова та запишіть їх у словник☺

screen

/skriːn/ /скрі:н/

екран

cartoon

/kɑːˈtuːn/ /ка:тун/

мультфільм

on the left

/ɒn ðə left / /он зе лефт/

зліва

on the right

/ɒn ðə raɪt / /он зе райт/

справа

2. Read and translate ex. 1 p. 37. Прочитай та переклади вправа 1 сторінка 37.(book) 

3. Виконай письмово в робочому зошиті. Ex. 2 p. 21 (workbook)

Have a nice day!=) 

21.10.20

Hello, everyone!

How are you?



Let's learn new words!

sofa

/ˈsəʊfə/ /соуфа/

диван

find

/faɪnd/ /файнд/

знайти

What’s the matter?

/Вотс зе мете?/

Що трапилось?

1. Вивчіть нові слова та запишіть їх у словник❤

2.Read and translate ex. 1 on p.38. Прочитайте та переклаіть впр. 1 на стор. 38.

3. Виконай письмово в робочому зошиті. Ex. 1 p. 22 (workbook)
              
                                                                Увага! 
                     Зошит з письмовими роботами надати в п'ятницю 23.10.20
                                                                    
                                                                 Увага!
                                                       Дорогі учні, 
стартувала VII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» (Осінь 2020). 
Вона є безкоштовною та дає змогу потренувати англійську мову, виконати цікаві завдання, повторити пройдений матеріал минулого навчального року і заробити додаткові оцінки!Після завершення олімпіади видаються дипломи та сертифікати за результатами проходження оліпміади. Хто бажає прийняти участь в олімпіаді, будь ласка, напишіть в коментарі ім'я та фамілію учня (українською мовою) та електронну пошту. Я вас зареєструю та надішлю на електронну пошту запрошення на олімпіаду і інструкцію, як зайти на сайт. Виконати олімпіду можна з комп'ютера чи з телефону.❤
Реєстрація
01.09 - 22.11
Олімпіада
05.10 - 22.11
Підсумки
23.11 - 24.11
Результати
25 листопада
02.11.20Good morning, children!Open your books on page 39.Ex. 1 p. 39.Listen and point/  Слухай та показуй.

Do ex. 2 p. 39.Ask and answer/ Запитай та дай відповідь.Для тих, хто хоче знати більше!Розгляньте малюнок!

Подивіться навчальний мультфільм!


Для тих, хто хоче знати більше!

·living  room

[ lɪvɪŋ ruːm/ лівін рум]

зала

·   bedroom

[bedruːm/ бедрум]

спальня

·   children`s

 room

[ tʃɪldrənz  ruːm/

чілдренз рум ]

дитяча

кімната

·   kitchen

[ kɪtʃɪn /кітчін ]

кухня

·   bathroom

[ bɑːθruːm /басрум ]

ванна кімната

·   hall

[ hɔːl/ хол ]

коридор

·   computer

[kəmpjuːtə(r)/ кемпьюте]

комп’ютер

·   bed

[ bed /бед ]

ліжко

·   wardrobe

[ wɔː.drəʊb /водроуб ]

шафа для

одягу

·   sofa

[ səʊfə / соуфа]

диван

·   armchair

[ ɑːmtʃeə(r)/ амчеа]

крісло

·   TV-set

[ tiː viː set /тіві сет ]

телевізор

· bookcase

[ bʊkkeɪs/ буккейз]

книжна полка

·   clock

[ klɒk/ клок ]

годинник

·curtain

[kɜːtn /кьотн ]

штора

·   chair

[ tʃeə(r)/ чеа]

стілець

·   bath

[ bɑːθ /бас ]

ванна

·   mirror

[ mɪrə(r) /міре ]

дзеркало

·   sink

 [ sɪŋk/ сінк]

раковина

·   toilet

[ tɔɪlət/ тоілет ]

туалет

·   towel

[ taʊəl /тауел ]

рушник

·   fridge

[ frɪdʒ/ фрідж ]

холодильник

·   cooker

 [ kʊkə(r)/ куке]

плита

·   cupboard

[kʌbəd/ кабед]

шафа для

посуду

·   carpet

[ kɑːpɪt/ капіт ]

килим

·   stairs

[ steər /стеаз]

східці


Немає коментарів:

Дописати коментар