Українська література 6 клас

                                           

Увага!

Якщо ви заходите з мобільного телефону, то відео можуть не відображатися. Потрібно опуститися вниз сторінки блогу, до коментаря і натиснути "переглянути веб-версію". Зачекайте поки сторінка перезавантажиться і тоді ви зможете переглянути відео. 

Увага! 

Посилання на електронний підручник з української літератури для 6 класу.

https://pidruchnyk.com.ua/2618-ukralit-6-klas-avramenko-2023.html

Письмові завдання виконуйте в зошитах , фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398



01.05.24
Тема:  Зірка Мензатюк "Ангел Золоте Волосся"
Завдання:
1. Виконати самостійну роботу. Перейти за посиланням та виконати тест за повістю Зірки Мензатюк "Ангел Золоте Волосся".


29.04.24 
Тема:  Зірка Мензатюк "Ангел Золоте Волосся"
Завдання:
1. Прочитати та переказати розділ 3 стор. 195-199 ще раз.
2. Знайти інформацію про один з храмів України (Софія Київська, Михайлівський Золотоверхий Собор і т.д). Інформацію записати в зошит.

24.04.24 
Тема:  Зірка Мензатюк "Ангел Золоте Волосся"
Завдання:
1. Прочитати та переказати розділ 3 стор. 195-199. 

22.04.24 
Тема:  Зірка Мензатюк
Завдання:
1. Прочитати біографію письменниці с. 190. 


2. Прочитати та переказати 1 та 2 розділ повісті "Ангел Золоте Волосся" с. 191-195. 


17.04.24
Тема:  Леся Воронина 
Завдання:
1. Виконати тест за повістю "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9".

10.04.24
Тема:  Леся Воронина 
Завдання:
1. Прочитати та переказати  16 -24  розділ повісті "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" с. 168 - 177.

09.04.24
Тема:  Леся Воронина 
Завдання:
1. Прочитати та переказати  16, 17, 18, 19 розділ повісті "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" с. 168 - 172.


03.04.24
Тема:  Леся Воронина 
Завдання:
1. Прочитати та переказати  13,14,15 розділ повісті "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" с. 166 - 168.


01.04.24
Тема:  Леся Воронина 
Завдання:
1. Прочитати та переказати  8-12 розділ повісті "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" с. 161-166.
2. Виконати самостійну роботу за 6-7 розділом. 

18.03.24
Тема:  Леся Воронина 

Завдання: 

1. Прочитати та переказати 3, 4 та 5  розділ повісті "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" с. 157 - 159.


13.03.24 
 
Тема:  Леся Воронина 

Завдання: 
1. Прочитати біографію письменниці с. 154.

2. Прочитати та переказати 1 та 2 розділ повісті "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" с. 154-157.


11.03.24 
Тема: Ярослав Стельмах
Завдання: 
1. Напишіть твір-роздум на тему "Яким я бачу справжнього друга". Обсяг - 1 сторінка. На підтвердження своїх думок використайте приклади з повісті Ярослава Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".


04.03.24 
Тема: Ярослав Стельмах
Завдання: 
1. Прочитати та переказати VI-VII  розділ с. 140-148 повісті "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".


28.02.24 
Тема: Ярослав Стельмах
Завдання: 
1. Прочитати та переказати 5 розділ с. 136-139 повісті "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".
2.  Напишіть, чим корисні для людини багата уява та фантазія. Аргументуйте свої думки прикладами з повісті.

26.02.24 
Тема: Ярослав Стельмах
Завдання: 
1. Продовжити читати повість "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" с. 133-136. Письмово охарактеризуйте головних героїв.

21.02.24 
Тема: Ярослав Стельмах
Завдання: 
1. Переглянути відео урок.
2. Почати читати повість " Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" с. 127-133.

19.02.24
Тема: Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки"
Завдання: 
1. Виконати тест за повістю Всеволода Нестайко "Тореадори з Васюківки".


14.02.24
Тема: Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки"
Завдання: 
1. Прочитати та переказати 3 частину стор. 121-125. 
2. Впр. 2 стор. 126 виконати письмово. 

12.02.24

Тема: Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки"
Завдання: 
1. Прочитати та переказати 2 частину стор. 115-120.


07.02.24

Тема: Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки"
Завдання: 

1. Прочитати та переказати 9 розділ стор. 109-113. Впр. 9 стор. 114 виконати письмово.


28.01.24
Тема: Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки"
Завдання: 
1. Повторити біографію письменника с. 96. 
2. Почати читати повість "Тореадори з Васюківки" с. 97-107.



29.01.24

Микола Вороний "Євшан-зілля"

Завдання: 
1. Письмово заповнити пастор поеми Миколи Вороного "Євшан-зілля".
2. Виконати тест за поемою.

24.01.24 

Микола Вороний "Євшан-зілля"

Завдання: 
1. Прочитати біографію Миколи Вороного с. 89. 
2. Вивчити теорію літератури : поема. Прочитати поему "Євшан-зілля" с.90-92.



 
17.01.24 
Тема: З видимого пізнавай невидиме.
Володимир Рутківський "Джури козака Швайки" 
Завдання: 
1. Перейти за посиланням та виконати тест.  
2. Дати розгорнуту письмову відповідь на запитання «Які козацькі чесноти ми маємо зберегти й передати наступним поколінням?» (5–7 речень),
використавши за приклад героїв твору В. Рутківського.



15.01.24
Тема: З видимого пізнавай невидиме.
Володимир Рутківський "Джури козака Швайки" 
Завдання: 
1. Дочитати роман "Джури козака Швайки" с. 83-88. 
2. Підготуватися до переказу.

10.01.24

Тема: З видимого пізнавай невидиме.
Володимир Рутківський "Джури козака Швайки" 
 
Завдання: 
1. Продовжити читати роман "Джури козака Швайки" с. 79-83.
2. Письмово охарактеризуйте Санька та Грицика. 


08.01.23
Тема: З видимого пізнавай невидиме

Завдання: 
1. Прочитати біографію Володимира Рутківського с. 66.  
2. Прочитайте перші три глави повісті с. 67-78.


06.12.23
Тема: Краса природи у творах Ігоря Калинця та Івана Андрусяка 
Завдання:
1. Доберіть крилаті вислови до слів веселка, дим та стежечка. Запишіть їх у зошит.

04.11.23
Тема: Краса природи у творах Ігоря Калинця та Івана Андрусяка 
Завдання:
1. Виконати тест за творчістю письменників.
2. Намалювати малюнок за однією з поезій Ігоря  Калинця або Івана Андрусяка.

29.11.23

Тема: Ігор Калинець

Завдання:
1. Прочитати вірші "Криничка", "Дим" с. 62. Письмово визначити тему та художні засоби поезій. 
2. Виконати письмово тести.



27.11.23

Тема: Ігор Калинець

Завдання:
1. Прочитати вірші: "Стежечка" та "Блискавка" с. 60-61. Визначити тему та художні засоби поезій. 
2. Виконати тести письмово в зошиті.





22.11.23
Тема: Ірина Жиленко
Завдання:
1. Повторити вивчений матеріал за творчістю Ірини Жиленко та виконати тест. 
2. Прочитати про творчість українських письменників с. 50. Знайти додаткові відомості про життя Ігоря Калинця та Івана Андрусяка.

20.11.23 
Тема: Ірина Жиленко
Завдання:
1. Знайти в інтернеті інформацію про Лапландію та підготувати про неї письмове повідомлення. 
2. Виразно читати вірш "Підкова". Усно визначити художні засоби.

15.11.23
Тема: Ірина Жиленко
Завдання:
1. Прочитати біографію письменниці с. 55. 
2. Прочитати вірш "Жар-птиця" с. 55-56. Виписати приклади художніх засобів в зошит. Визначити та записати розмір вірша.





13.11.23
Тема: Віршові розміри
Завдання:
1. Прочитати про віршові розміри с. 52. Вивчити визначення : ямб, хорей. 
2. Письмово зробити розбір наступних речень та визначити розмір: 

Ще на шибах досвіток не скрес.
Встала мати. Мотузочком диму
Хату прив’язала до небес.



01.11.23
Тема:  Краса поетичного світу Лесі Українки
Завдання:
Напишіть твір на тему "Мистецтво змиває пил повсякденності з душі" ( на основі своїх вражень від поетичних творів Лесі Українки). Обсяг - 1-1,5 сторінки робочого зошита.



30.10.23
Тема:  Краса поетичного світу Лесі Українки
Завдання:
1. Дослідити поезію "Співець" с. 47-48, виразно її прочитайте.
2.  Виписати художні засоби в зошит. Фото домашнього завдання надішліть.
3.  Повторити художні засоби (визначення).





16.10.23
Тема: Краса поетичного світу Лесі Українки

Завдання:
1. Прочитати біографію Лесі Українки с. 42. 
2. Прочитати вірш "Мрії" стор. 43-44. 
3. Виписати в зошит приклади художніх засобів : метафора, епітет, повторення.



11.10.23
Тема: Козацька тематика у творах Тараса Шевченка
Завдання: 
1. Прочитати поему Тараса Шевченка "Іван Підкова" с. 38-39. 
2. Виписати в зошит художні засоби вжиті у творі. 
Приклад: 
Метафора: лихо станцьовало. 
Епітет: чорна хмара.



04.10.23
Тема: Пісні літературного походження 
Завдання: 
1. Повторити вивчений матеріал с. 4-33. 
2. Виконати тест. 



02.10.23
Тема: Пісні літературного походження 


Завдання: 
1. Вивчити художні засоби. 
2. Прочитати пісню "Молитва" с. 31 та виписати художні засоби в зошит.









17.05.23
Тема: Контрольна робота за темою "Ти знаєш, що ти - людина..."
Завдання: 
1. Перейти за посиланням та виконати тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2826757

16.05.23
Тема: Творчість Володимира  Івасюка
Завдання: 
1. Виразно читати "Баладу про мальви" стор. 218. 
Вивчити одну з пісень напам'ять (на вибір).

10.05.23
Тема: Творичий шлях Володимира Івасюка
Завдання:
1. Переглянути відео урок. 
2. Прочитати біографію у підручнику с. 214. 
3. Прочитати виразно пісню "Червона рута" та "Водограй".
4. Впр. 11 стор. 219 виконати письмово. Фото надіслати. 


09.05.23
Тема:Контрольна робота №6 Письмовий твір  на тему: «Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творі Олександра Гавроша «Богатир Карпат Іван Сила».

 1. Підготовча робота до написання твору-роздуму

Таблиця «Вимоги щодо мовлення під час написання творчої роботи»

 Про роздум як тип мовлення.


 Поради щодо написання твору-роздуму.

• Зрозумійте, осмисліть тему майбутнього твору-роздуму.
• На підставі заголовку до твору визначте його проблему. Це й буде зміст роботи.
• Сформулюйте тезу, яка б відображала основну думку твору.
• Проілюструйте тезу необхідними прикладами або доказами.
• З’ясуйте послідовність наведення аргументів (доказів).

Напишіть твір на тему  «Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творі Олександра Гавроша «Богатир Карпат Іван Сила». Фото надіслати. 


19.04.23 
Тема: Олександр Гаврош.  «Неймовірні пригоди Івана Сили». 
Завдання:  

1. Переглянути відеоурок.

2. Продовжити читати повість "НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ІВАНА СИЛИ" стор. 201-2013. 

3. Виконати вправу 12 стор. 2013 письмово. Фото надіслати. 

4. Перейти за посиланням та виконати тест за повістю "НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ІВАНА СИЛИ"

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5139115


18.04.23 
Тема: Олександр Гаврош. Коротко про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили».  Повість про пригоди українського силача, що став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог.

Завдання:  

1. Переглянути відеоурок.

 
2. Прочитати біографію письменника стор. 194. 
3. Прочитати повість "НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ІВАНА СИЛИ" стор. 194-200. 
4. Дати письмово відповіді на 2 питання стор. 201.




05.04.23
Тема: Олег Ольжич 
Завдання: 
1. Прочитати біографію поета сторю 188.
2. Вивчити вірш напам'ять стор. 189-190. 

04.04.23
Тема: Любов Пономаренко «Гер переможений». 
Завдання:  
1. Заповнити табличку за новелою Любові Пономаренко «Гер переможений» письмово. Фото надіслати 
2. Перейти за посиланням та виконати тест за новелою. 

3. Повторити матеріал за темою (Василь Симоненко,  Степан Процюк, Любов Пономаренко) та виконати контрольну роботу. 



22.03.23 
Тема: Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. «Гер

переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.

Завдання:  

1. Переглянути відеоурок.


2. Прочитати біографію Любові Пономаренко стор. 184. 

3. Записати конспект уроку.


4. Переглянути відеоурок. 


5. Прочитати новелу "Гер Переможений" стор. 184-186. Поділіть текст новели Л. Пономаренко «Гер переможений» на частини за змістом, доберіть до кожної з них заголовок і запишіть у зошит. Фото надіслати. 



21.03.23 

Тема: Урок позакласного читання№4. Степан Васильченко.

«Приблуда».


Завдання:  

1. Переглянути відео-урок.


2. Охарактеризувати головного героя письмово. Фото надіслати. 

3. Перейти за посиланням та виконати тест: 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8205340


15.03.23

Тема:  Степан Процюк. Повість "Аргонавти".
Завдання:  
1. Перейти за посиланням та виконати тест. 

2. Перейти за посиланням та  прочитати оповідання  Степана Васильченко «Приблуда».

https://drive.google.com/file/d/14QZs4MGhFWtxkWPNX7j1OIxDuTXlAEZT/view?usp=sharing



14.03.23 
Тема:  Степан Процюк. Повість "Аргонавти".
Завдання:  
1. Дочитати повість "Аргонавти" стор. 179-183. Дати усно відповідь на питання стор. 183. 
2. Доберіть і запишіть назви до глав повісті С. Процюка «Аргонавти». Фото надіслати. 

07.03.23
Тема:  Степан Процюк. Біографія та творчість письменника. 
Завдання:  
1. Переглянути відео-урок.

2. Записати конспект урока. 

3. Прочитати біографію Степана Процюка стор. 173. 
4. Почати читати повість "Аргонавти" стор. 174-179. Дати усно відповідь на питання стор. 179. 



01.03.23
Тема: Урок виразного читання №2. Конкурс на найкращого читця поезій В. Симоненка.
Завдання:  

1. Вивчіть напам’ять один з віршів В. Симоненка.


28.02.23
Тема: Василь Симоненко. Коротко про митця. «Лебеді материнства». Фольклорна основа поезії. Символічний зміст образу лебедів.


Завдання:  
1. Переглянути відео-урок.

2. Записати конспект урока. 
 

Символічні образи: казка (символ добра); лебеді (символ материнської любові, відданості, мрії); верби та тополі (символ Батьківщини); мати й Батьківщина (символ найдорожчого в людському житті).

3. Прочитати вірші стор. 171. Записати тему та ідею цих поезій. Фото надіслати.

__________________________________________________________________________


21.02.22
Тема: 

Контрольна робота№4. Григір Тютюнник, Олекса

Стороженко, Богдан Лепкий, Ліна Костенко (розгорнуті

відповіді на запитання)

Завдання:

Контрольна робота №4

Творчість Григора Тютюнника, Олекси Стороженка, Богдана Лепкого,  

Ліни Костенко

I рівень

 1. З якою метою Климко, герой однойменної повісті Г. Тютюнника, вирушив у подорож до Словянська?

А вступити до ремісничого училища

Б погостювати в дядька

В добути солі

Г знайти тітку Марину і залишитися з нею жити

2. Що просила жебрачка в господині («Мишка»)?

А грошей

Б мяса

В хліба

Г молока

3. З якого матеріалу дівчинка Анна з поезії Ліни Костенко «Кольорові миші» робила кольорових мишей?

А пластилін

Б лоза

В сухе листя

Г кольоровий папір

4. Яка річка є місцем розгортання діє ї вірші Ліни Костенко «Чайка на крижині»?

А Дніпро

Б Одер

В Вісла

Г Волга

ІІ рівень 

1. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.

1  «Крила»

2  «Дощ полив»

3  «Чайка на крижині»

 «Кольорові миші»

А Струшується сад, як парасолька.

    Мокрі ниви і порожній шлях…

Б   Немає поля, то буде воля.

     Немає пари, то будуть хмари.

В  Більше тебе не буде

    Завтра на цій землі…

Г  І той сусід сказав тоді у тиші:

    – Панове судді, я її привів…

Д  В цьому році зима

    Не вдягала білої свити…

2. Установіть відповідність між героєм повісті Григора Тютюнника «Климко» та його реплікою.

 

Літературний герой                                                               

Репліка героя

 

А Климко                                            

Б дядько Кирило

В Бочончиха

Г тітка Мотя

    Д дід Бочонок

1  А краще – пристань до якихось добрих людей, біженців – серед нещасних багато є добрих…

2 Може б, ти до мене перейшов? Куди ж тобі тепер діватися?

3  Людина, людина…І всім на дурняк дай.

4  Як тут мій помошничок? Не боявся сам уночі?

III рівень

Дайте розгорнуту відповідь на питання. 

1.Поміркуйте, чому саме серед нещасних, як сказав Бочонок, виряджаючи Климка в дорогу, є багато добрих людей?

2.Чого навчає казка Б.Лепкого «Мишка»?

3. Що символізує образ крил у вірші Ліни Костенко «Крила»?

 

__________________________________________________________________________________





15.02.23
Тема: Ліна Костенко. Вірші

Завдання:
1. Прослухайте вірш "Чайка на крижіні".
2. Перегляньте відео-урок. Аналіз вірша.

3. Прослухайте вірш "Крила".

4. Вивчити вірш Ліни Костенко "Крила".

_________________________________________________________


14.02.23
Тема: Ліна Костенко. Вірші
Завдання:
1. Переглянути відео-урок.

2. Підготуйтеся до виразного читання вірша Л. Костенко «Кольорові миші»
за ролями.
 Намалюйте ілюстрацію до вірша Л. Костенко «Кольорові миші».
3. Дайте письмову відповідь на питання: 
Як ви вважаєте, умовна чи реальна ситуація зображена у вірші «Кольорові
миші»? Аргументуйте свою відповідь.
Що означає тут образ кольорових мишей? Чому вони саме кольорові, а не
звичайні сірі? 
Фото надіслати. 
__________________________________________________________________________

08.02.23
Тема: Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявнефантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив...».
Завдання:
1. Переглянути відео-урок.



2. Виразно читати вірш "Дощ полив..." стор. 161.

3.  Записати теорію літератури.

Епітет – це літературний термін, яким пояснюється слово, що має яскраве образне значення, тобто впливає на виразність поряд написаного слова. Найчастіше в якості епітетів використовуються прикметники і займенники. 

Порівняння  — це один з художніх засобів , у якому один предмет, подія зіставляються з іншими, у яких ці особливості виявлені різко, яскраво.

Метафора – це фігура мови, яка безпосередньо порівнює одну річ з іншою для стилістичного ефекту; сутність одних явищ та предметів розкривається через інші на основі їх подібності або контрасту.  

4. Записати конспект уроку. 



5. Відповісти письмово на питання 1, 4, 5 стор. 163. Фото надіслати.



07.02.23
Тема: Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)».
Завдання : 
1. Переглянути відео-урок. 

2. Перейти за посиланням та виконати тест за казкою "Мишка". 

3. Записати конспект уроку. 


4. Прочитати біографію Ліни Костенко стор. 161. 





01.02.23
Тема: Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)».

Завдання:
1. Перейти за посиланням та виконати тест за оповіданням "Скарб" Олекси Стороженко.

2. Переглянути відео-урок. 


3. Прочитати біографію письменника с. 157.
4. Прочитати казку "Мишка" стор. 157- 160. Підготуйтеся до виразного читання казки «Мишка» за ролями.



31.01.23
Тема: Олекса Стороженко. Оповідання "Скарб"
Завдання:
1. Прослухати відео урок.

2. Прочитати біографію письменника с. 149.

3. Прочитати оповідання "Скарб" стор. 150-154.

4. Поглибити знання з творчості Олекси Стороженка. 

__________________________________________________________________________




25.01.23 
Тема : Григір Тютюнник. Повість «Климко».


Завдання: 
1. Перейти за посиланням та виконати тест за повістю «Климко» Григора Тютюнника.

___________________________________________________________________________________

24.01.23
Тема : Григір Тютюнник. Повість «Климко».
Завдання: 
1. Дочитати повість "Климко" Григора Тютюника с. 125-148. Підготувати детальний переказ.
2. Переглянути відео-урок. 

3. Розставити події в хронологічному порядку. Записати письмово та надіслати фото. 

_______________________________________________________

11.01.23
Тема: Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.

Завдання:

1. Прослухати відео урок.




2. 
Продовжити читати повість "Климко" Григора Тютюника с. 125-139. Підготувати детальний переказ.

3. Записати конспект уроку. 



___________________________________________________________________________________


10.01.23
Тема: Григір Тютюнник. Коротко про дитинство письменника. Повість «Климко».

Завдання:
1. Прослухати відео урок.

2. Прочитати біографію письменника с. 118.

3. Прочитати та переказати повість "Климко" (1, 2 розділ) с. 119-124.

4. Записати конспект уроку. Вивчити поняття "повість".






__________________________________________________________________________
14.12.22
Тема: Контрольний твір
Завдання:

Написати контрольний твір на тему «Мій улюблений герой» за повістю М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять...»

(Обсяг - 1,5 сторінки)

Фото надіслати

2. Виконати тест за твором  М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять...».

Перейдіть за посиланням та виконайте тест. 

За тест йдуть 2 оцінки. 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2813008


07.12.22
Тема: МИХАЙЛО СТЕЛЬМАХ
Завдання:
Повторити біографію МИХАЙЛА СТЕЛЬМАХА та виконати тест.



30.11.22
Тема: МИХАЙЛО СТЕЛЬМАХ
Завдання:
1. Прослухати відео урок.
2. Прочитати біографію 
Михайла Стельмаха  за підручником стор. 91.
3. Почати читати повість "ГУСИ ЛЕБЕДI ЛЕТЯТЬ..." стор. 92-96.
4. Письмово дати відповіді на питання стор. 96-97.



29.11.22
Тема: Андрія Чайковський "За сестрою"

Завдання:
1. Прочитати за підручником стор. 88-89. Виписати особливості повісті.
2. Дати письмово відповіді на пиатння стор. 87-88.
3. Перейти за посиланням та виконати тест. 



16.11.22
Тема: Життя та творчість Андрія Чайковського 
Завдання:
1. Прослухати відео урок. 

2. Продовжити читати повість "За сестрою" стор. 68-72. 
3. Дати письмово відповідь на питання 5, 6, 7 стор. 72. 


09.11.22
Тема : Тарас Шевченко

Завдання : 

1. Перейти за посиланням та виконати тест.


08.11.22
Тема : Тарас Шевченко "ЗАПОВІТ"
Завдання :
1. Прослухайте виразне читання вірша Т. Шевченка "ЗАПОВІТ".


2. Прочитайте с. 59-60 за підручником. 
3. Знайдіть у довідковій літературі чи в інтернеті матеріал про Чернечу гору й музей Т. Шевченка в м. Каневі та підготуйте про це невелике усне повідомлення з ілюстраціями (фото, репродукції картин).
4. Підготуйтеся до виразного читання  вірша Т. Шевченка «Заповіт».
5. Випишіть в зошит поняття : Ідея (з грецьк. першообраз) художнього твору — це основна думка про зображені у творі життєві явища, висвітленню якої підпорядковано всі картини й образи.


01.11.22
Тема : Тарас Шевченко
Завдання :
 
1. Прослухати відео-урок за біографією письменника.
2. Прочитати біографію Тараса Шевченка за підручником стор. 51-53. 
3. Прочитати виразно вірш "Мені тринадцятий минало.." стор. 52. 
Запишіть вірш «Мені тринадцятий минало...» у зошит і замалюйте олівцями (поверх тексту) рядки, добираючи той колір, який виникає в уяві під час читання. Подивіться на утворену палітру кольорів. Чи відповідає вона змісту й мінливості настрою ліричного героя? Чи збігаються тут поетичний і малярський контрасти як художні засоби? 


4. Підготуйте невелике повідомлення про Шевченка-художника (до 1 с.).





12.10.22


Тема: Іван Франко "Захар Беркут"
Завдання :
1.  Дочитати повість "Захат Беркут" стор. 41-47 за підручником. 
2. Письмово дайте характеристику героїв історічної повісті "Захар Беркут", І. Франка:
1.  Тугар Вовк
2. Мирослава
3. Бурунда
Фото виконаного завдання надіслати на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398 . 



11.10.22



Тема: Іван Франко "Захар Беркут"
Завдання :
1. Дочитати повість "Захат Беркут" стор. 29-39 за підручником. 
2. Письмово дайте характеристику героїв історічної повісті "Захар Беркут", І. Франка:
1. Захар Беркут
2. Максим Беркут
Фото виконаного завдання надіслати на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398 . 


 

28.09.22
Тема: Іван Франко "Захар Беркут"
Завдання : 
1. Прочитати біографію Івана Франка за підручником стор. 19-20. 

2. Прослухати відео-урок за біографією письменника. 



3. Почати читати повість "Захат Беркут" стор. 20-29 за підручником. 



14.09.22
Тема : Суспільно-побутові пісні
Завдання : 
1. Виконати тест. Перейти за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5394392
Вказати  Ім'я та Фамілію. 
Тривалість теста 20 хв. Спроба одна.
Повторіть матеріал уроку перед виконання тесту.

2. Вивчіть одну пісню напам'ять.  




13.09.22
Тема : Суспільно-побутові пісні
Завдання : 

1. Прослухайте відео за темою уроку.
2. Передивитися матеріали уроку. 







3. Прочитати стор. 7-13 за підручником. 
Виразно читати пісні.

Немає коментарів:

Дописати коментар