Якщо ви заходите з мобільного телефону, то відео можуть не відображатися. Потрібно опуститися вниз сторінки блогу, до коментаря і натиснути "переглянути веб-версію". Зачекайте поки сторінка перезавантажиться і тоді ви зможете переглянути відео.
Увага!
Посилання на електронний підручник з української літератури для 6 класу.
1. Прочитати та переказати 3, 4 та 5 розділ повісті "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" с. 157 - 159.
13.03.24
Тема: Леся Воронина
Завдання:
1. Прочитати біографію письменниці с. 154.
2. Прочитати та переказати 1 та 2 розділ повісті "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" с. 154-157.
11.03.24
Тема: Ярослав Стельмах
Завдання:
1. Напишіть твір-роздум на тему "Яким я бачу справжнього друга". Обсяг - 1 сторінка. На підтвердження своїх думок використайте приклади з повісті Ярослава Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".
04.03.24
Тема: Ярослав Стельмах
Завдання:
1. Прочитати та переказати VI-VII розділ с. 140-148 повісті "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".
28.02.24
Тема: Ярослав Стельмах
Завдання:
1. Прочитати та переказати 5 розділ с. 136-139 повісті "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".
2. Напишіть, чим корисні для людини багата уява та фантазія. Аргументуйте свої думки прикладами з повісті.
26.02.24
Тема: Ярослав Стельмах
Завдання:
1. Продовжити читати повість "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" с. 133-136. Письмово охарактеризуйте головних героїв.
21.02.24
Тема: Ярослав Стельмах
Завдання:
1. Переглянути відео урок.
2. Почати читати повість " Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" с. 127-133.
19.02.24
Тема: Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки"
Завдання:
1. Виконати тест за повістю Всеволода Нестайко "Тореадори з Васюківки".
1. Прочитати біографію Миколи Вороного с. 89. 2. Вивчити теорію літератури : поема. Прочитати поему "Євшан-зілля" с.90-92.
17.01.24
Тема: З видимого пізнавай невидиме.
Володимир Рутківський "Джури козака Швайки"
Завдання:
1. Перейти за посиланням та виконати тест.
2. Дати розгорнуту письмову відповідь на запитання «Які козацькі чесноти ми маємо зберегти й передати наступним поколінням?» (5–7 речень), використавши за приклад героїв твору В. Рутківського.
1. Прочитати вірші "Криничка", "Дим" с. 62. Письмово визначити тему та художні засоби поезій.
2. Виконати письмово тести.
27.11.23
Тема:Ігор Калинець
Завдання:
1. Прочитати вірші: "Стежечка" та "Блискавка" с. 60-61. Визначити тему та художні засоби поезій.
2. Виконати тести письмово в зошиті.
22.11.23
Тема: Ірина Жиленко
Завдання:
1. Повторити вивчений матеріал за творчістю Ірини Жиленко та виконати тест. 2. Прочитати про творчість українських письменників с. 50. Знайти додаткові відомості про життя Ігоря Калинця та Івана Андрусяка.
1. Знайти в інтернеті інформацію про Лапландію та підготувати про неї письмове повідомлення. 2. Виразно читати вірш "Підкова". Усно визначити художні засоби.
15.11.23
Тема: Ірина Жиленко
Завдання:
1. Прочитати біографію письменниці с. 55. 2. Прочитати вірш "Жар-птиця" с. 55-56. Виписати приклади художніх засобів в зошит. Визначити та записати розмір вірша.
13.11.23
Тема: Віршові розміри
Завдання:
1. Прочитати про віршові розміри с. 52. Вивчити визначення : ямб, хорей. 2. Письмово зробити розбір наступних речень та визначити розмір:
Ще на шибах досвіток не скрес. Встала мати. Мотузочком диму Хату прив’язала до небес.
01.11.23
Тема: Краса поетичного світу Лесі Українки
Завдання:
Напишіть твір на тему "Мистецтво змиває пил повсякденності з душі" ( на основі своїх вражень від поетичних творів Лесі Українки). Обсяг - 1-1,5 сторінки робочого зошита.
30.10.23
Тема: Краса поетичного світу Лесі Українки
Завдання:
1. Дослідити поезію "Співець" с. 47-48, виразно її прочитайте.
2. Виписати художні засоби в зошит. Фото домашнього завдання надішліть.
3. Повторити художні засоби (визначення).
16.10.23
Тема: Краса поетичного світу Лесі Українки
Завдання:
1. Прочитати біографію Лесі Українки с. 42. 2. Прочитати вірш "Мрії" стор. 43-44. 3. Виписати в зошит приклади художніх засобів : метафора, епітет, повторення.
11.10.23
Тема: Козацька тематика у творах Тараса Шевченка
Завдання:
1. Прочитати поему Тараса Шевченка "Іван Підкова" с. 38-39. 2. Виписати в зошит художні засоби вжиті у творі. Приклад: Метафора: лихо станцьовало. Епітет: чорна хмара.
Тема:Контрольна робота №6Письмовий твір на тему: «Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творі Олександра Гавроша «Богатир Карпат Іван Сила».
1. Підготовча робота до написання твору-роздуму
Таблиця «Вимоги щодо мовлення під час написання творчої роботи»
Про роздум як тип мовлення.
Поради щодо написання твору-роздуму.
• Зрозумійте, осмисліть тему майбутнього твору-роздуму. • На підставі заголовку до твору визначте його проблему. Це й буде зміст роботи. • Сформулюйте тезу, яка б відображала основну думку твору. • Проілюструйте тезу необхідними прикладами або доказами. • З’ясуйте послідовність наведення аргументів (доказів).
Напишіть твір на тему «Ідея патріотичного оптимізму та життєлюбства у творі Олександра Гавроша «Богатир Карпат Іван Сила». Фото надіслати.
19.04.23
Тема: Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили».
Завдання:
1. Переглянути відеоурок.
2. Продовжити читати повість "НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ІВАНА СИЛИ" стор. 201-2013.
Тема: Олександр Гаврош. Коротко про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, що став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог.
Завдання:
1. Переглянути відеоурок.
2. Прочитати біографію письменника стор. 194.
3. Прочитати повість "НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ ІВАНА СИЛИ" стор. 194-200.
4. Дати письмово відповіді на 2 питання стор. 201.
5. Прочитати новелу "Гер Переможений" стор. 184-186. Поділіть текст новели Л. Пономаренко «Гер переможений» на частини за змістом, доберіть до кожної з них заголовок і запишіть у зошит. Фото надіслати.
Тема: Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив...».
Завдання:
1. Переглянути відео-урок.
2. Виразно читати вірш "Дощ полив..." стор. 161.
3. Записати теорію літератури.
Епітет– це літературний термін, яким пояснюється слово, що має яскраве образне значення, тобто впливає на виразність поряд написаного слова. Найчастіше в якості епітетів використовуються прикметники і займенники.
Порівняння— цеодин з художніх засобів , у якому один предмет, подія зіставляються з іншими, у яких ці особливості виявлені різко, яскраво.
Метафора– це фігура мови, яка безпосередньо порівнює одну річ з іншою для стилістичного ефекту; сутність одних явищ та предметів розкривається через інші на основі їх подібності або контрасту.
4. Записати конспект уроку.
5. Відповісти письмово на питання 1, 4, 5 стор. 163. Фото надіслати.
07.02.23
Тема: Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)».
Завдання :
1. Переглянути відео-урок.
2. Перейти за посиланням та виконати тест за казкою "Мишка".
1. Прослухайте виразне читання вірша Т. Шевченка "ЗАПОВІТ".
2. Прочитайте с. 59-60 за підручником.
3. Знайдіть у довідковій літературі чи в інтернеті матеріал про Чернечу гору й
музей Т. Шевченка в м. Каневі та підготуйте про це невелике усне
повідомлення з ілюстраціями (фото, репродукції картин).
4. Підготуйтеся до виразного читання вірша Т. Шевченка
«Заповіт».
5. Випишіть в зошит поняття : Ідея (з грецьк. першообраз) художнього твору — це основна думка про зображені у творі життєві явища, висвітленню якої підпорядковано всі картини й
образи.
01.11.22
Тема : Тарас Шевченко
Завдання :
1. Прослухати відео-урок за біографією письменника.
2.Прочитати біографію Тараса Шевченка за підручником стор. 51-53.
Запишіть вірш «Мені тринадцятий минало...» у зошит і замалюйте олівцями (поверх тексту) рядки, добираючи той колір, який виникає в уяві під
час читання. Подивіться на утворену палітру кольорів. Чи відповідає вона
змісту й мінливості настрою ліричного героя? Чи збігаються тут поетичний і малярський контрасти як художні засоби?
4. Підготуйте невелике повідомлення про Шевченка-художника (до 1 с.).
12.10.22
Тема: Іван Франко "Захар Беркут"
Завдання :
1. Дочитати повість "Захат Беркут" стор. 41-47 за підручником.
2. Письмово дайте характеристику героїв історічної повісті "Захар Беркут", І. Франка:
1. Тугар Вовк
2. Мирослава
3. Бурунда
Фото виконаного завдання надіслати на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398 .
11.10.22
Тема: Іван Франко "Захар Беркут"
Завдання :
1. Дочитати повість "Захат Беркут" стор. 29-39 за підручником.
2. Письмово дайте характеристику героїв історічної повісті "Захар Беркут", І. Франка:
1. Захар Беркут
2. Максим Беркут
Фото виконаного завдання надіслати на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398 .
28.09.22
Тема: Іван Франко "Захар Беркут"
Завдання :
1. Прочитати біографію Івана Франка за підручником стор. 19-20.
2. Прослухати відео-урок за біографією письменника.
3. Почати читати повість "Захат Беркут" стор. 20-29 за підручником.
Немає коментарів:
Дописати коментар