Дистанційне навчання
Увага!
Якщо ви заходите з мобільного телефону, то відео можуть не відображатися. Потрібно опуститися вниз сторінки блогу, до коментаря і натиснути "переглянути веб-версію". Зачекайте поки сторінка перезавантажиться і тоді ви зможете переглянути відео.
Увага!
Посилання на електронний підручник із зарубіжної літератури для 5 класу.
https://drive.google.com/file/d/1josH2Yl9yYNXOVGUB_mx2vagtmXbbGEe/view?usp=sharing
__________________________________________________________________________
22.04.24
Тема : Елеонор Портер
Завдання:
1. Читати та переказувати роман "Полліанна" с. 209-2014.
2. Письмово описати зовнішність та характер Полліанни. Фото надіслати.
17.04.24
Тема : Елеонор Портер
1. Прочитати біографію Елеонор Портер с. 200-202.
Заповнити письмово табличку.
03.04.24
Тема : Сила творчої уяви
Завдання:
1. Прочитати та переказати повість-казку "Лускунчик та мишачий король" с. 190-196.
13.03.24
Тема : Сила творчої уяви
Завдання:
1. Прочитати та переказати повість-казку "Лускунчик та мишачий король" с. 184 - 190.
2. Описати письмово Лускунчика (зовнішній вигляд, характер) .
11.03.24
Тема : Сила творчої уяви
Завдання:
1. Прочитати біографію Ернста-Теодора-Амадея Гофмана с. 176-178.
2. Почати читати повість-казку "Лускунчик та мишачий король" с. 179-183.
06.03.24
Тема : Слухаємо голоси природи
Завдання:
1. Виконати діагностичну роботу з теми "Слухаємо голоси природи". Робота виконується письмово в робочих зошитах. Потрібно надати розгорнуту відповідь в 5, 6, 7, 8 та 9 завданні. Фото надіслати.
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА
Слухаємо голоси природи
(Дж.Кітс «Про коника та цвіркуна», Р.Кіплінг «Мауглі», Е.Сетон-Томпсон «Лобо»)
1. Що таке пейзаж?
А) опис картини; Б) опис природи ; В) опис інтер'єра будинку.
2. Чиї голоси описав Дж.Кітс у вірші?
А) птахи, комахи; Б) конит, цвіркун; В) цвіркун, комар.
3. На кого , на початку твору, полював Шер-Хан?
А) олень; Б) людина; В) дикий кабан.
4. Хто з членів Зграї, крім Матері та Батька вовків заступився за Мауглі?
А) Балу, Б) Табакі; В) Акела.
5. Хто виховував і навчав Мауглі?
6. Які Закони панували у джунглях, перелічити?
7. Чому скотарі прагнули знищити невеличку зграю хижаків («Лобо»)?
8. Доберіть прикметники, і запишіть їх у дві колонки , які характеризують Лобо на початку твору і наприкінці .
9. Опишіть ваш улюблений пейзаж.
28.02.24
Тема : Слухаємо голоси природи. Ернест Сетон-Томпсон
Завдання:
1. Виконайте тест за оповіданням "Лобо".
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4174278
26.02.24
Тема : Слухаємо голоси природи. Ернест Сетон-Томпсон
Завдання:
1. Дочитати оповідання "Лобо" с. 168-172.
2. Письмово підготувати повідомлення про вовків (звички, харчування, цікаві факти).
14.02.24
Тема : Слухаємо голоси природи. Ернест Сетон-Томпсон
1. Прослухати та прочитати біографію письменника с. 159-161.
2. Записати та вивчити визначення "оповідання" с. 160.
3. Почати читати оповідання "Лобо" с. 162-165.
Завдання:
12.02.24
Тема : Слухаємо голоси природи. Джозеф-Редьярд Кіплінг
Завдання:
1. Заповнити письмово табличку. Фото надіслати.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3547700
07.02. 24
Тема : Слухаємо голоси природи. Джозеф-Редьярд Кіплінг
Завдання:
1. Переказати останню частину. Повернення Мауглі до людей.
31.02.24
Тема : Слухаємо голоси природи. Джозеф-Редьярд Кіплінг
Завдання:
1. Дочитати повість "Мауглі" с. 147-155.
Підготувати переказ.
29.01.24
Тема : Слухаємо голоси природи. Джозеф-Редьярд Кіплінг
Завдання:
1. Письмово виписати позитивних і негативних героїв повісті "Мауглі". Фото надіслати.
2. Виконати інтерактивну вправу. З'єднати героїв повісті з їх описом.
https://wordwall.net/resource/29044839
3. Продовжити читати повість "Мауглі" с. 142 - 147( ще раз) .
17.01.24
Тема : Слухаємо голоси природи. Джозеф-Редьярд Кіплінг
1. Прочитати біографію відомого англійського письменника с. 127-129.
https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/r-kipling-maugli/
2. Почати читати казкову повість "Мауглі" с. 130-142.
15.01.24
Джон Кітс
Завдання:
1. Повторити біографію Джона Кітса с. 121-122.
Повторити поезію с. 124.
2. Перейти за посиланням та виконати тест.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7849051
10.01.24
Джон Кітс
Завдання:
1. Прочитати біографію Джона Кітса с. 121-122.
2. Вивчити вірш напам'ять "Про коника та цвіркуна" с. 124 .
https://www.academia-nikolenko-5klas.com.ua/videohrestomatiya/dzh-kits-pro-konika-ta-tsvirkuna/
3. Записати визначення "вірш" та "пейзаж" в зошит с. 122.
20.12. 23
Тема : Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"
Завдання:
1. Переглянути фільм "Чарлі і шоколадна фабрика" та порівняти його з книгою.
https://uakino.club/filmy/genre_comedy/303-charl-ta-shokoladna-fabrika.html
(фільм знаходиться за посиланням)
13.12.23
Тема : Контрольна робота з теми "ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ СВІТУ"
Завдання:
1. Повторити вивчений матеріал за темою та письмово виконати контрольну роботу.
11.12.23
Тема : Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"
29.11.23
Тема : Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"
27.11.23
Тема : Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"
Завдання:
22.11.23
Тема : Роальд Дал (1916-1990)
Завдання:
1. Прочитати біографію письменника с. 97-98.
15.11.23
Тема: Оскар Уайльд "Хлопчик-зірка"
Завдання:
1. Перейти за посиланням та виконати тест за казкою Оскара Уайльда "Хлопчик-зірка".
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9131453
13.11.23
Тема: Оскар Уайльд "Хлопчик-зірка"
Завдання:
1. Письмово заповнити табличку. Фото надіслати.
01.11.23
Тема: Оскар Уайльд "Хлопчик-зірка"
2. Читати казку "Хлопчик-Зірка" с. 82-90.
30.10.23
Тема: Життєвий шлях Оскара Вайлда
11.10.23
Тема: Ганс-Крістіан Андерсен "Снігова Королева"
1. Дочитати казку "Снігова Королева" с. 52-70.
2. Письмово охарактеризувати Герду та Маленьку розбійницю.
09.10.23
Тема: Літературні казки світу
1. Дочитати казку "Снігова Королева" с. 52-70.
04.10.23
Тема: Літературні казки світу
1. Почати читати казку "Снігова Королева" с. 52-62.
27.09.23
Тема: Німецька народна казка "Пані Метелиця"
2. Перегляньте кінофільм за мотивами казки "Пані метелиця".
Чим відрізняється фільм від оригіналу казки?
25.09.23
Тема: Якоб і Вільгельм Грімм
11.09.23
Тема: Казки народів світу : різновиди та ознаки
1. Прочитати с. 13 -17 за підручником та повторити пройдений матеріал на уроці.
2. Розповісти про улюблену казку.
3. Переглянути відео урок.
06.09.23
Тема: Роль книжки в третьому тисячолітті
Немає коментарів:
Дописати коментар