5 клас (English)


Увага!

Якщо ви заходите з мобільного телефону, то відео можуть не відображатися. Потрібно опуститися вниз сторінки блогу, до коментаря і натиснути "переглянути веб-версію". Зачекайте поки сторінка перезавантажиться і тоді ви зможете переглянути відео. 

Увага! 

Посилання на електронний підручник з англійської мови для 5 класу.

https://drive.google.com/file/d/1-K_0O_v0rOpoCkPYFYKMUCVJEC9ueBqR/view?usp=sharing

Письмові завдання виконуйте в зошитах або на аркуші, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398

_____________________________________________________________

03.04.23

Topic: This is the place I live in

 

Завдання: 

1. Переглянути відео-урок.


2. Записати та  вивчити нові слова.

ancient стародавній

talented  талановитий  

hard-working працьовитий

independent незалежний

friendly дружелюбний

national національний

capital столиця

centre центр

country країна

culture культура

founder засновник

state держава

to symbolize символізувати

to take a name after бути названим на честь

3. Прочитати та перекласти блоги дітей p. 109.

 

 

22.03.23

Topic: Let's have fun/Look Back

Завдання: 

1. Переглянути відео-урок.


2. Повторити слова. 

be fond of захоплюватись

be good at гарно розбиратись в

be interested in цікавитися

be keen on захоплюватися

3. Ex. 1, 2 p. 106 виконати письмово. 



20.03.23

Topic: Let's have fun/Writing 


Завдання: 

1. Переглянути відео-урок.

 

2. Записати та вивчити нові слова.

interesting – цікавий

exciting – захоплюючий

wonderful – чудовий

fun – веселий

lovely – прекрасний

nice – гарний

dangerous – небезпечний

https://wordwall.net/resource/54153378

3. Ex. 2 p. 102 прочитати лист та написати лист Дорі про себе. Фото надіслати.  




16.03.23

Topic: Let's have fun


Завдання : 

1. Переглянути відеоурок. 

2. Ex. 1 p. 101 виконати усно, прослухати, розтавити речення по порядку та перекласти. 

3. Повторити правило Present Continuous. 

4. Розкрити дужки та поставити речення в Present Continuous. Фото надіслати. 

1. I (fly) to London this weekend. 

2. He (go) to the cinema on Monday. 

3. We (meet) our friends this weekend. 

4. She (play) board games on Tuesday. 


06.03.23

Topic: Let's have fun


Завдання: 

1. Переглянути відео-урок.


2. Ex. 5 p. 95 виконати письмово. Фото надіслати.

_________________________________________________________________________


01.03.23


Завдання: 

1. Переглянути відео-урок.

2. Перейти за посиланням та пограти в ігри. Запам'ятати нові слова. 

https://wordwall.net/resource/53253823

https://wordwall.net/resource/53254372

3. Ex. 2 p. 92 виконати письмово. Додати дієслова до виразів. (Класна робота) 

4. Написати 5 речень про захоплення, які би ви хотіли мати. Фото надіслати. 

_______________________________________________________________________


27.02.23

Topic: Let's have fun


Завдання: 

1. Прочитати текст с. 91.

Пограти в гру та доповнити речення словами. 

https://wordwall.net/resource/53151301

2. Переглянути відео-урок. 


3. Записати та вивчити нові слова. 

be fond of захоплюватись

be good at гарно розбиратись в

be interested in цікавитися

be keen on захоплюватися

4. Ex. 2 p. 92 виконати письмово. Фото надіслати. 

__________________________________________________________________________

13.02.23

Topic: What's the weather like today? / Grammar

Завдання : 

1. Повторит слова на тему "Погода". 

2. Переглянути відео-урок. 


3. Ex. 1 p. 82 виконайте письмово. Фото надіслати. 

Ex. 2 p. 83 усно. 

__________________________________________________________________________

12.01.2023

Topic: Let's celebrate!


Завдання : 
1. Прослухати пісеньку. 


2. Переглянути відео-урок до підручника с. 61-62.
3.
Ex. 1 p. 61 прочитати та перекласти текст.
4. Вивчити нові слова та записати їх в словник. 
5. Ex. 4 p. 62 виконати письмово. (True - правда/False - неправда)

__________________________________________________________________________

07.12.22

Topic: It's tasty/Speaking 

Завдання : 

1. Переглянути відео-урок до підручника с. 51.

2. Ex. 1 p. 51 прослухати, прочитати та перекласти.
3. Ex. 2 p. 51 виконати письмово, доповнити діалог фразами a-c.
4. Записати та вивчити нові слова: 

Can I help you? - Чим я можу Вам допомогти? 
Here you are - Ось, візьміть. 
How much is the cake? - Скільки коштує тортик? 
Here's the change. - Ось, решта. 


01.12.22

Topic: It's tasty/ Vocabulary

Завдання : 

1. Переглянути відео-урок до підручника с. 49.

2. Ex. 3 p. 49 виконати письмово. Доповнити речення своїми відповідями. 

3. Зависати та вивчити нові слова. 

mashed potatoes - пюре

roast chicken - смажена курка 


30.11.22

Topic: It's tasty/Grammar/Listening

Завдання : 

1. Переглянути відео-урок до підручника с. 47.


2.  Впр. 3 стор. 47 виконати письмово. Фото надіслати. 
3. Записати та вивчити нові слова.
pen - кастрюля
recipe - рецепт
square - квадрат
delicious- смачний
delighted - радий
tasty - смачний
to bake - пекти
to mix - змішувати
to smell - пахнути
on my/his/their own - самостійно
forget - forgot - forgotten - забувати
4. Переглянути відео-урок до підручника с. 48. Виконати усно вправи.






10.11.22

Topic: What about your family?

Завдання : 

1. Переглянути відео-урок до підручника с. 37-39.

2. Ex. 1 p. 37 виконати письмово. Змінити речення з Present Simple на Present Continuous.
3. Повторити питальні слова. Повторити слова на тему професії. 
4. Ex. 5 p. 38 прочитати та перекласти, виконати усно завдання під текстом. 

13.10.22

Topic: School is cool

Завдання : 

1. Переглянути відео-урок до підручника с. 24.

 2. Повторити всі правила за темою. 

__________________________________________________________________________

12.10.22

Topic: School is cool

Завдання : 

1. Переглянути відео-урок до підручника с. 21-23.
2.
Ex. 3 p. 21 виконати письмово. Фото надіслати. 
3. Записати та вивчити нові слова: 
be in a good mood - бути в гарному настрої
be in a bad mood - бути в поганому настрої
4. Ex. 7 p. 22 прочитати та перекласти. 
_______________________________________________________

11.10.22

Topic: School is cool

Завдання : 

1. Переглянути відео-урок до підручника с. 20. 
2.  Вивчити правило с. 20.
           Займенник 

ХТО? WHO?

I - я

He - він

She - вона

They - вони

We - ми

You – ви, ти

ЧИЙ? WHOSE?

my - мій

his - його

her - її

their - їхній

our – наш

your – ваш, твій

3. Ex. 1 p. 20 прослухати та виконати письмово. Фото надіслати. 

_______________________________________________________

12.09.22

Topic: School is cool

Завдання : 

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 12.



2.  Записати та вивчити нові слова : 

School subjects:

Maths – Математика

GermanНімецька мова

Music – Музика

French – Французька мова

English - Англійська мова

PE (Physical Education) - Фізкультура

HistoryІсторія

GeographyГеографія

ArtМалювання

IT (Information Technology)- Інформатика

Science Природа 

3. Прописати нові слова в робочому зошиті. 


_______________________________________________________

06.09.22

Topic: School is cool


Завдання : 
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 10-11.


2. Вивчити нові слова та записати їх в словник.


3. Прочитати та перекласти текст на сторінці 10-11. (Student's book)

_________________________________________________________________________













31.05.22

Topic: Повторення вивченого матеріалу за II семестр 

Завдання : 

1. Повторити вивчений лексико-граматичний матеріал за  II семестр.

2. Перевірити чи всі завдавння під час дистанційного навчання виконано, надіслати невиконані завдання.




30.05.22

Topic: Focus on Ukraine/Reading/Listening


Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 210-216.



2. Виписати та вивчити слова : 

independence - незалежність
territory - територія
ancient - стародавній
foreign - іноземний
independent - незалежний
national - національний
region - регіон
be famous for - прославитися
 be proud of - пишатися

3. Ex. 1 p. 210 читати та перекладати.

4. Ex. 3 p. 211 виконтати письмово.






26.05.22

Topic: TIME FOR DISCOVERY /Discover the UK/Speaking/Look Back

Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 203-209.



2. Ex. 6 p. 208-209 читати та перекладати.


24.05.22

 Topic: TIME FOR DISCOVERY /Discover the UK/Grammar/Listening


Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 197-200.


2. Ex. 2 p. 198 виконати письмово. 

3. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 200-202.





23.05.22

Topic: Контроль аудіювання 

Завдання:

На окремому аркуші в лінію записати вгорі Listening Comprehension



Listen and write true(T) or false(F). Прослухай і напиши «Так», «Ні»)

Правдиві чи неправдиві речення за текстом.

1. Nick lives in a city.

2. Our town is not very big.

3. On Mondays there are a lot of people and cars in the streets.

4. The people of our town do the shopping.

5. In spring and summer there are a lot of grannies and little children in our "Children's Park ".

6. This park is the best place for people.


19.05.22

Topic: Контроль говоріння 

Завдання:

Підготувати переказ тексту стор. 195, впр. 3. Записати переказ на відео, відео надіслати на Вайбер або пошту.


17.05.22

Topic: Контроль письма

На окремому аркуші в лінію записати вгорі Writing Comprehension

Виконати наступні завдання письмово

Test

“ Getting about the town”, “ Outdoor activities”

I

 Translate the phrases/Перекладіть фрази:

1.     Кататися на ковзанах:

a)     go skating        b) go boating       c) go fishing

2.     Займатися рибною ловлею( рибалити):

a)     go skating         b) go boating       c) go fishing

3.     Займатися катанням на човні:

a)     go skating          b) go boating        c) go fishing

          II Виберіть одну правильну відповідь:

1.     It’s raining. I’ll wear:

a)     shoes    b) waterproof boots    c) slippers

2.     Last month I was…. London:

a)     at          b) in                            c) to

3.     When it’s autumn…:

a)     It’s cool and rainy

b)    It’s warm and sunny

c)     It’s snowy and frosty

III Перекладіть речення 

Translate the sentences:

1.     Літо- це пора гроз.

2.     Наша школа- навпроти парку.

3.     Улітку довгі та теплі дні.

4.     Залізнична станція знаходиться у центрі міста.

Письмові завдання виконуйте в зошитах або на аркуші, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398


16.05.22

Topic: Контроль читання 

На окремому аркуші в лінію записати вгорі Reading Comprehension 

Task 1. Прочитати та перекласти текст :

My friend Molly lives in London. Last December she invited me to her country to celebrate Christmas . I was happy to go there because I didn’t know how the English celebrate this holiday. First of all I helped Molly to make Christmas Cards and to decorate the Christmas tree. We prepared stockings for present and put them near our beds.  Molly’s mother cooked the traditional Christmas dinner. For Christmas dinner the English always have a roast turkey, some vegetables and a pudding. Molly’s mother show me how to cook  Christmas pudding. It was very tasty. I was happy to celebrate Christmas  with my friend. Before dinner everybody opened the presents. I got a nice doll for my collection and Molly got a dress.

Task 2. Виконати тест письмово. Правильна відповідь одна.

1.      I helped Molly to make Christmas …

a)      Angels

b)      Cards

c)      Stockings

d)     Presents

2.      We prepared stockings for ….

a)      The Christmas tree

b)      Our beds

c)      Christmas dinner

d)     Presents

3.      My Christmas present was….

a)      a doll

b)      a dress

c)      a pudding

d)     a stocking

Task 3. Напишіть відповіді на питання. 

1.      Who invited me to London? _____________

2.      Where did Molly and I put the stockings? ________

3.      What did Molly’s mother cook for Christmas dinner? _______

4.      What present did Molly get?__________


Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398


12.05.22

 Topic: TIME FOR DISCOVERY/Getting about the town/ Speaking


Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 189-193.


2. Ex. 1 p. 189-190 відповісти письмово на питання.

3. Ex. 2 p. 190-191 прослухати, прочитати та перекласти.


10.05.22

 Topic: TIME FOR DISCOVERY/Getting about the town/Listening

Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 186-189.


2. Виписати та вивчити слова :

guide - гід

science museum - музей науки

to look for - шукати

by underground - на метро 

by bus - автобусом

by car - автомобілем

3. Ex. 1 p. 186-187 прослухати, прочитати та перекласти.




09.05.22

 Topic: TIME FOR DISCOVERY/Getting about the town

Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 184-186.


2. Виписати та вивчити слова :

crossroad - перехрестя

library - бібліотека

square - площа

traffic - рух

traffic lights - світлофор

train station - залізнична станція

modern - сучасний

opposite - навпроти

3. Ex. 5 p. 185  читати та перекладати текст.

4. Ex. 6 p. 186  виконати письмово. 



05.05.22

Topic: Outdoor activities./ Reading

Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 180-181.


2. Ex. 1 p. 180-181 читати та перекладати. 

3.  Ex. 2 p. 181 письмово відповісти на питання.



03.05.22

Topic: Outdoor activities./ Look Back

Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 177-179.


2. Ex. 1,2,3 p. 177-178 виконати усно.


02.05.22

Topic: Outdoor activities./ Speaking/Writing

Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 176.


2. Ex. 1 p. 176 виконати письмово.

3. Виписати та вивчити слова :

the Earth -  земля 

to take care of - піклуватися про..



28.04.22

Topic: Outdoor activities./ Listening

Good morning, children!


Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 174-175.


2Виписати та вивчити слова :

berry - ягода

nest - гніздо 

to blossom - цвісти

to blow - дути

mild - м'який, помірний

3. Ex. 2 p. 174 прослухати та здогадатися про яку пору року йде мова.

4. Ex. 5 p. 175 прослухати, прочитати та перекласти. Письмово відповісти на питання.

Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398



26.04.22

Topic: Outdoor activities./ Reading

Good morning, children!


Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 172-173.


2Виписати та вивчити слова :

bloom - цвітіння

flood - повінь

soil - ґрунт

thunderstorm - гроза

to melt - танути


3. Ex. 2 p. 172-173 читати та перекладати.

4. Ex. 4, p. 173 виконати письмово.

5. Повторити пори року та місяці. 

Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398


25.04.22

Topic: Outdoor activities./Speaking

Good morning, children!



Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 170-171.

2. Ex. 5 p. 171  письмово виконати вправу.

Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398


19.04-21.04.22

Topic: Outdoor activities./Listening

Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.168-169.

2. Ex. 2 p. 168 прослухати та відповісти на питання.

3. Ex. 3 p.169 письмово виконати вправу.

Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398


18.04.22

Topic: Outdoor activities. Grammar

Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 166-168.

2. Повторити правило - дієслово to be в минулому часі. 

3. Ex. 2 p. 167 виконати письмово.
Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398




14.04.22

Topic: Outdoor activities. Reading

Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 164-166.

2. Ex. 1,2 p. 164-165 читати та перекладати.

3. Виписати та вивчити слова :

 New words:

activity - заняття 

countryside - сільська місцевість

shelter - укриття

brave - хоробрий 

comfortable - зручний

cosy- затишний

sick - хворий

skilful - умілий

poisonous mushroom - отруйний гриб

cabin - хатина

waterproof  boots - водонепроникні чоботи

plant - рослина



12.04.22

Topic: Outdoor activities/Vocabulary

Good morning, children!


Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 162-163.


2. Виписати та вивчити слова :

 New words:

fish - рибалити

sunbathe - засмагати

swim - плавати 

ski - кататися на лижах 

play football - грати у футбол

camp - розташовуватися табором

3. Ex. 3 p. 163 виконати письмово.


Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398



11.04.22

Topic: Weather and clothes. Look Back.

Good morning, children!



Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.160-161.

2. Ex. 2 p. 160 виконати письмово.

Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398

3. Ex. 1, 3 p. 160 усно 


07.04.22

Topic: Weather and clothes. Speaking

Good morning, children!

Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 157-159.


2.
 Ex. 1, 2, 3 p. 157 виконати усно.

3. Ex. 5 p. 158-159 читати та перекладати. 

4. Ex. 1 p. 159 виконати письмово.

Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398


05.04.22

Topic: Weather and clothes. Listening

Good morning, children!

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 156.


2. Виписати та вивчити слова :

 New words:

fashion - мода

to borrow - позичати

light - світлий

3. Ex. 2,3 p. 156 прослухати та відповісти на питання.

4. Ex. 4 p. 156 письмово. 

Приклад:

When it's cold I put on my mittens. Коли холодно, я одягаю рукавиці.


04.04.22

Topic: Weather  and clothes. Reading

Good morning, children!

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 154-155.


2. Прочитати та перекласти ex. 1,2 p. 154-155.

3. Виписати та вивчити слова :

 New words:

event - подія

size - розмір

to enjoy - насолоджуватися

to try on - приміряти

finally- насамкінець

be in a hurry - поспішати

go back - повертатися


31.03.22

Topic: Weather  and clothes

Hello, children!

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 152-153.

2. Ex. 1,2 p. 152 виконати усно.

3.  Виконати письмово ex. 3 p. 153. Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398


29.03.22

Topic: Weather mix/ Writing 

Hello, children!

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 150-151.
2. Виконати письмово ex. 1 p. 150. Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398



28.03.22
Topic: Weather mix
Hello, children!
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 147-150.

2. Прочитати та перекласти ex. 2 p. 147.
3. Виписати та вивчити слова :

 New words:

clothes - одяг

careful - обережний 

slippery - слизький 

tomorrow - завтра

4. Прочитати та перекласти ex. 3 p. 148.

5. Прочитати та перекласти ex. 5 p. 149.



24.02.22
Topic:Weather Mix
Hello, children!
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.145-147.
2. Повторити слова на тему "Погода".

17.02.22
Topic:Weather Mix
Hello, children!

Завдання:
1. Прочитати та перекласти ex. 3a p. 143.
2. Дайте відповідь на питання ex. 3 b p. 143. (письмово)
3. Прослухати  аудіододаток до підручника с.144-146.



15.02.22
Topic:Weather Mix
Hello, children!

Завдання:
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.141-143.
2. Прочитати та перекласти ex. 1b p. 142-143.
3. Виписати та вивчити слова :

New words:

the North – Північ

the South – Південь

the West – Захід

the East – Схід

centigrade – за Цельсієм

degree – градус

forecast –прогноз

to expect – очікувати

to report – доповідати 



14.02.22
Topic:Weather Mix
Hello, children!
Завдання:
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.140-141.
2. Виписати та вивчити слова :

warm

[ wɔːm ]

теплий

sunny

[ ˈsʌni ]

сонячний

rainy

[ ˈreɪni ]

дощовий

cloudy

[ ˈklaʊ.di ]

хмарний

windy

[ ˈwɪn.di ]

вітряний

cold

[ kəʊld ]

холодний

snowy

[ ˈsnəʊ.i ]

сніжний

frosty

[ ˈfrɒs.ti ]

морозний

wet

[ wet ]

мокрий

foggy

[ ˈfɒɡ.i ]

туманний

muddy

[ ˈmʌd.i ]

грязний

stormy

[ˈstɔːmɪ]

штормовий

chilly

[ˈtʃɪlɪ]

прохолодний





09.02.22
Topic: Granny's stories
Hello, children!
Завдання:
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.134-137.
2. Прочитати та перекласти ex. 1 p. 134-137.

3. Виписати та вивчити неправильні дієслова:

fall (падати) fell – впав

wake up (прокидатися) – woke up – прокинувся

shine (сяяти) – shone - сяяв

4.  Дайте відповідь на питання ex. 2 p. 135 (усно).





08.02.22
Topic: Granny's stories
Hello, children!
Завдання:
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.134-135.
2. Прочитати та перекласти ex. 1 p. 134-135.
3. Виписати та вивчити неправильні дієслова:

fall (падати) - fell – впав

wake up (прокидатися) – woke up – прокинувся

shine (сяяти) – shone - сяяв

4.  Дайте відповідь на питання ex. 2 p. 135 (усно).







07.02.22
Topic: Granny's stories
Hello, children!
Завдання:
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.130-131
2. Переглянути відео з історіями. 
3. Виконати письмово ex. 4 p. 131. Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398
4.Виписати в словник, вивчити слова та  неправильні дієслова:

New Words:

1.    childhood –дитинство

2.    fairy tale – казка

3.    kindergarten – дитячий садок

4.    piece – шматочок

5.    title – назва

6.    to split – розділити, розпадатися

 

Неправильні дієслова:

build (будувати)– built –побудували  

buy(купити) – bought – купили

go(йти) – went – ходили

hear(чути) – heard –чули

meet(зустрічати) – met – зустрічали

sit (сидіти) – sat – сиділи

sleep (спати)– slept – спали 



03.02.22
Topic: Granny's stories
Hello, children!
Завдання:
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.128-129.
2.Виписати в словник неправильні дієслова:

eat (їсти) – ate – їв

make (робити) – made – зробив

read (читати) – read – читав

sing (співати) – sang – співав

take (брати) – took – брав

write (писати) – wrote – писав

3. Виконати вправу письмово. Розкрийте дужки та поставте дієслова в Past Simple :

Example:

I (play) computer games yesterday. - I played computer games yesterday. 

I (sing) songs yesterday. - I sang songs yesterday. 

1. He (play) football yesterday. - 

2. She (watch) films last week.- 

3. I (write) a letter last month. - 

4. They (eat) a pizza yesterday.- 

5. We (have) a car last year.- 

6. I (be) at school last week.- 

Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398


01.02.22
Topic: Granny's stories


Hello, children!
Завдання:
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.125-127. Повторити правило Past Simple та вимову закінчення -ed.
2. Виписати в словник та вивчити слова-підказки Past Simple та неправильні дієслова:

Слова- підказки

Past Simple

yesterday – вчора

last week (month, year, weekend) – минулого тижня (місяця, року, вихідних) 

Неправильні дієслова

be – was/were – бути

come – came - приходити

do – did – робити

have –had – мати (щось)

find – found – знайти

forget – forgot – забувати 


31.01.22
Topic: Granny's stories
Hello, children!
Завдання:
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с.125-127.
2. Виконати впр. 5 стор. 127 (письмово). Фото надіслати. Письмові завдання виконуйте в зошитах, фото виконаних завдать надсилайте на електронну пошту happiness.171291@gmail.com або вайбер 0990751398





21.01.21
Topic: The World of Nature
Hello, children!
Завдання:
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 106-108.
2. Записати неправильні дієслова до словника та вивчити їх :

Теперішній час

Present Simple

Минулий час

Past Simple

see – дивиться,бачить

saw – дивився,бачив

write - пише

wrote - писав


3. Познайомитись з новим правилом разом з аудіододатком с. 106. Розглянути табличку.



4. Виконати впр. 2 стор. 107 (письмово). Фото надіслати.






20.01.21

Topic: The World of Nature

Good morning, children!

Завдання:
1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 103-105.
2. Записати і вивчити нові слова: 

ski

кататися на лижах

skate

кататися на ковзанах

play snowballs

грати в сніжки

make a snowman

ліпити сніговика

sledge

кататися на санчатах

snowflakes

сніжинки

3. Виконати впр. 3 стор. 104 (письмово). Перед виконанням прочитайте впр. 2 стор. 103-104.

Фото надіслати на пошту happiness.171291@gmail.com

4. Вивчити нове правило та записати його в словник:

Past Simple (Past Indefinite) – минулий час в англійській мові, що використовується для позначення події котра відбувалася в минулому.

·       У стверджувальному реченні минулий час утворюється за допомогою додавання до дієслів закінчення -ed або ж використання їхньої другої форми (шукаємо в таблиці неправильних дієслів у підручнику, обираємо слово з другої колоночки).

·       Заперечне речення утворюється за допомогою дієслова did та додавання після нього частки not. Скорочено didn`t.

·       Для створення питального речення у Past Simple необхідно на перше місце поставити did.

!!!! У заперечних та питальних реченнях дієслова використовуємо в теперішньому часі (тобто без ed та користуючись першою колонкою таблички).
Наприклад:
Стверджувальне речення: 

I played snowballs yesterday. - Я грала в сніжки вчора.

Заперечне речення: 

  I didn't play snowballs yesterday. - Я не грала в сніжки вчора.

   Питальне речення: 

   Did you play snowballs yesterday? - Ви грали в сніжки вчора?





16.01.21

Додаткові завдання: 

Знайдіть слова на тему "Погода"

(snow, rain, cloudy, sunny)



14.01.21

Topic: The World of Nature

Good morning, children!


                                                            Завдання:

1. Прослухати  аудіододаток до підручника с. 100.


2. Записати і вивчити нові слова: 

·  month

[ mʌnθ ]

·  місяць

·  December

[ dɪˈsembə(r) ]

·  Грудень

·  January

[ ˈdʒænjuəri ]

·  Січень

·  February

[ ˈfebruəri ]

·  Лютий

·  March

[ mɑːtʃ ]

·  Березень

·  April

[ ˈeɪprəl ]

·  Квітень

·  May

[ meɪ ]

·  Травень

·  June

[ dʒuːn ]

·  Червень

·  July

[ dʒuˈlaɪ ]

·  Липень

·  August

[ ˈɔːɡəst ]

·  Серпень

·  September

[ sepˈtembə(r) ]

·  Вересень

·  October

[ ɒkˈtəʊbə(r) ]

·  Жовтень

·  November

[ nəʊˈvembə(r) ]

·  Листопад

3. Виконати впр. 2 стор. 101 (письмово)

Фото надіслати на пошту happiness.171291@gmail.com

4. Прослухати пісню з теми:








13.01.21 
Topic: The World of Nature 

Good morning, children!

What's the weather like today?
It is snowy today!


Завдання:
1. Прослухати  аудіододатки до підручника с. 98-99.


2. Виконати письмово ex. 2 p. 98.
Фото надіслати на пошту happiness.171291@gmail.com
3. Вивчити слова та записати їх у словник:

winter

[ wɪntə(r) ]

Зима

spring

[ sprɪŋ ]

Весна

summer

[ ˈsʌmə(r) ]

Літо

autumn

[ ˈɔːtəm ]

Осінь

weather

[ ˈweðə(r) ]

Погода

warm

[ wɔːm ]

Теплий

sunny

[ ˈsʌni ]

Сонячний

rainy

[ ˈreɪni ]

Дощовий

cloudy

[ ˈklaʊ.di ]

Хмарний

windy

[ ˈwɪn.di ]

Вітряний

cold

 [ kəʊld ]

Холодний

snowy

[ ˈsnəʊ.i ]

Сніжний

frosty

[ ˈfrɒs.ti ]

Морозний

wet

[ wet ]

Мокрий

foggy

[ ˈfɒɡ.i ]

туманний

muddy

[ ˈmʌd.i ]

грязний

leaf

[ liːf ]

лист

leaves

[ liːvz ]

листя




























 


21.10.20

Good morning, children!

What time is it now?


Let's repeat the rule!

What time is it (now)? Котра зараз година?

·  Час з 5 до 12 години (5 a.m.12)morning (ранок)

·  Час з 12 до 6 години (12 – 6 p.m.) – afternoon (день)

· Час з 6 до 12 години (6 p.m. – 12) – evening (вечір)

!!!!!!!!!!

Якщо мова йде про нерівний час (з хвилинами) ми умовно ділимо

годинник навпіл:

-   До половини використовуємо past

-    та віднімаємо одну годину назад.

Напр.: It is ten minutes past four.

Десять хвилин пятого.

-   Після половини використовуємо to.

Напр.: It is ten minutes to four.

Без десяти хвилин чотири.

!!!!!!!!!!

- quarter – 15 хвилин (чверть)

- half – 30 хвилин (половина)


Завдання:
1. Read and translate ex. 2 p.32. (читати, перекладати)
2.Ex. 3 p. 33 (письмово)
Зошит надати на перевірку в п'ятницю.(23.10.20)

22.10.20
Тема: FREE TIME
Hello, children!
Let's start a new topic!
What's your favourite toy?


1. Learn new words!(Вивчи нові слова та запиши їх у словник)

· Favourite

[ˈfeɪvərɪt]

·  улюблений

· Chess

[tʃes]

·  шахмати

· Skip

[skɪp]

·  стрибати

· Counter

[ˈkaʊntə]

·  фішка

· Board game

[ bɔːd ɡeɪm]

 

·  настольна гра


2. Read and translate ex. 3 on p. 35-36. (Прочитайте та перекладіть)
3. Listen to the chant.


4. Ex. 2 p. 35 виконати письмово, заповнити табличку своїми вподобаннями.
Повтори назви кольорів перед виконанням письмової роботи.

colour - /кале/ - колір

blue - /блу/ - блакитний

green - /грін/ - зелений

yellow - /єлоу/ - жовтий

red - /ред/ - червоний

black – /блек/ - чорний

white - /вайт/ - білий

                           brown - /браун/ - коричневий

Увага!
Зошит з письмовими роботами надати в п'ятницю 23.10.20

                                                                              Увага!
                                                               Дорогі учні,
 стартувала VII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» (Осінь 2020). 
Вона є безкоштовною та дає змогу потренувати англійську мову, виконати цікаві завдання, повторити пройдений матеріал минулого навчального року і заробити додаткові оцінки!Після завершення олімпіади видаються дипломи та сертифікати за результатами проходження оліпміади. Хто бажає прийняти участь в олімпіаді, будь ласка, напишіть в коментарі ім'я та фамілію учня (українською мовою) та електронну пошту. Я вас зареєструю та надішлю на електронну пошту запрошення на олімпіаду і інструкцію, як зайти на сайт. Виконати олімпіду можна з комп'ютера чи з телефону.❤
Реєстрація
01.09 - 22.11
Олімпіада
05.10 - 22.11
Підсумки
23.11 - 24.11
Результати
25 листопада

Немає коментарів:

Дописати коментар